Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Jenny - 14 juli 2010 08:36

va jag och min familj uppe i nordmaling.. haha nordmaling!! Detta år har vi semester lite senare så semestern faller in på min 30års dag. jippi!! Jaja nog om det.. istället för att semestra med pappan denna veckan drar vi med faster Jenny till Linköping istället. Det blir skojigt!! vi åker i våran bil så man får med sig allt skit man ska ha med sig med lill fisen!!


Han är gnällig.. ungen alltså. Jag tycker synd om han för oavsett hur mycket jag låter han få sitta i vattnet/duschen så blir kroppen hans klibbig på tio minuter!! Det är inte jätte roligt att gå runt klibbig det vet man själv!! Så han är inte jätte lycklig. Men nu ska vi snart sätta oss i bilen som har AC, SKÖNT!!! För att åka till Linkan där vi ska bada lite. Jag tror vi skulle åka till nå fint ställe som tydligen är långgrunt. Roligt för Melvin!!! Så nu åker vi då.. Jag tar nog med mig datan för tro mg. lugn och ro kommer jag ha.. Melvin vill nämligen vara med sin faster hela tiden.. det är min grej och det gillar jag!! 


Jag kommer få ligga o sola.. jag kommer få promenera. SKÖNT.. Nej nu blir det bara en jävla massa svammel!! Så vi hörs. kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards