Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Jenny - 31 juli 2010 12:55

Hallå på er! Bloggen tar nu en vilopaus tills jag har en ordentlig data i mina händer igen! Puss

Av Jenny - 31 juli 2010 08:16

Jag ch Jonas har inte varit jätte sociala på ett tag nu på grund av allt jobb. Jonas har ju haft jouren nu en vecka o inte alls fått sova många timmar per dygn, helt slut alltså. Men jg frågade honom om han ville ut o äta med paret skyman då jag redan fixat barnvakt, självklart ville han det. Så vi tog oss ett bord på Helenes krog med paret skyman och lillebror skyman en trevlig prick;). Vi åt gott och hade oss en jätte trevlig kväll. Vi satt där i några timmar och pratade på som vanligt. Vi har det alltid hur bra som helst med de där två o vi är så glada att vi träffat er! Vi bokade även in ett träningspass idag innan vi ska träffa våra fina vänner från Flen! Jessica, erik, Alice o nya bebis kommer till oss o säger hej! Nä nu ska lillskiten få sig lite frukost! Puss på er

Av Jenny - 31 juli 2010 08:00

Internet här his farfar har lagt av o tydligen måste han skaffa sig ett nytt modem! Men vad hjälper det mig nu när min mac är låst:(. Så det blir väl några inlägg från min iPhone tyvärr utan bilder och utan hopp i texten så läs om ni har lust. Jag lovar att jag ska fixa det så fort jag kan! Igår hade jag och ullis en dejt, en träningsdrejt. Den började i sjöstaden för att vi därifrån började promenera mot odenplan! Ullis är en söt liten tjej med massa styrka o muskler hehe! Vi stannade förbi budo som vanligt och när jag va där inne kunde jag inte låta bli att köpa mig ett par nya träningsbyxor. Men vi fortsatte mot sats där det blev att pressa ryggen. Det va ett jävligt bra pass hon tvingade även på mig fn övning jag aldrig gjort förr o tro mig när jag säger att jag har ont idag, riktigt ont. Skönt!Det där ska vi göra om! Efter träningen hade jag bokat en träff med min vän Mikaela, Mikaela och jag har inte setts eller hörts på två år. Hon va den första som fick veta att melvin va planerad o vi tyckte båda två att det va dags att ses. Vi hade en bra dag tillsammans med massa snack, kändes som om att det va igår! Melvin haha han är tung men ner från hennes famn skulle han inte när vi va ute o gick. Till slut fick vi tvinga ner han i vagnen, herregud va han skrek så hon fick gå o hålla han i handen. Fina! Så dagen va helt toppen!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards