Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Jenny - 17 juli 2010 09:45

Jag satt och tittade igenom bilderna här på bloggen och hittade en bild på Marlon då han va dryga två år!!! TVÅ År.. 

   Jag vete fan vem tjejen bakom är men ni kan ju blunda för henne haha. Det jag ville säga va att dessa kläder använder Melvin nu!! Herregud hoppas inte min son slutar växa sen för han växer så fort nu;)!


Jaja nu ska jag väcka upp pojkarna för jag vill fan ut och bada!!!

Av Jenny - 17 juli 2010 09:43

To day is it Alans big day, i think he gets 22... haha!! Me, Melvin and Jonas wish you a happy day!!! 

  Big kiss from the family!!!

Av Jenny - 17 juli 2010 09:33

Idag är det lördag, härliga lördag med en massa sol!! Humöret mitt är bättre idag eller det blev bättre efter en stund för oss själva! Jag är en person som behöver lite egen tid vissa gånger efter några dagar med sällskap  nu är allt toppen igen!! 


Jag tror till och med att jag kan bada idag det såg så ut i trosan haha.. Pojkarna mina ligger fortfarande o sover mm klockan är mycket men vi hade en tuff tidig morron. Melvin vaknade lite innan sex och ville byta bajs blöja låg vaken till sju då det va dags för andra bajsblöjan sen somnade vi om och jag vaknade för en liten stund sen medan de får ligga kvar.. En LITEN stund till ialla fall sen går jag in och väcker de!!


För idag är det fint väder. Det blir nog lite båt åkande för oss idag med grillning någonstans där ute. Så skönt känner jag Eller så tar vi en strand och tar med lite picnick vi får se men något av det!! 


Igår tog jag faktistk en bild på mig eller rättare sagt kroppen och ni kan få nöja er med den så länge

  

svullen och härlig!! Träning/kondition har legat på vila nu dessa dagar då jag varit i linköping. Men imorrn blir det träning igen och sen veckan som kommer. Nej nu svamlar jag men vi höres.. puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards