Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Jenny - 22 juli 2010 23:43

I morse fick jag sova till kl tio jag. mmm hur skönt som helst, Melvin ja han sov han me!! Vi vaknade såklart första gången kl kvart över sex, böt blöja drack lite välling för att sen somna till regnet utanför fönstret! 


Kl tio vaknade vi upp av att systern min pratade lite högt i telefonen.. hahaha.!! Men kl tio va en bra tid för då har vi fortfarande dagen på oss att hitt på nåt! 


Jag och syster satte oss ner för att planera när jag och odågan äter frukost då kommer hon med ett papper och en penna. Ja då ska det skrivas en lista tydligen.. hon har även sin egna taktik hur en bra lista skrivs. Listor är min systers grej. Jag tror hon även planerar vilken tid hon ska borsta tänderna på de där listorna haha.. Men till slut kom vi fram till att vi skulle ta oss mot backa plan för att ta med pojkarna till lek och bus landet!! Lek och buslandet här i göteborg är fan hur jävla stort som helst, bra mat för barn ja det är suveränt!! 

    

Melvin tyckte mycket om hörnan för de mindre barnen och sprang omkring där som en dåre!!

Marlon ja redan när han va två år skulle han på ställena där egentligen de stora barnen ska leka!!

     Men han kom då och då för att titta till sin kusin

   Melvin tyckte det va super skoj att "dränka" kusinen i bollarna!!

Svettigt och varmt va det där inne eftersom man sprang,klättrade och hoppade

     Melvin tyckte inte det va super skoj när jag hoppade då det hoppade högt och va lite läskigt men han gick med på det ändå!

     Vi hade en toppen dag helt enkelt där inne. Melvin älskar ju att klättra o här fick han klättra hur mycket han ville

vi blev hungriga och ungarna blev trötta en stund efter vi varit där inne och lekt så vi tog oss ut mot backaplan för att äta lite. De har en salladsbar där som heter paprika, den bästa salladen jag ätit!!!! Mmmmm så gott det va! Jag ville shoppa lite men hittade ingenting, är inte på jätte humör men jag vill ha massor.. Ja det kommer väl då jag hittar mig nåt någon dag! 


Lindas arbetskamrat, "kockMarie" kom till göteborg idag. Hennes pojkvän bor i samma område som våran mamma så medans han va och jobba så kom hon förbi på en fika här borta i kärra med oss. Melvin och Marlon tyckte det va mys att vara ute på altan i solen. 


att kasta boll till hunden är tydligen hysteriskt roligt

Så där höll han på ett tag och han skrattade verkligen så han kiknade! Min lilla fis. Innan middagen fick killarna vara ute på lekplatsen.. jag lämnade faktiskt de själva en stund.. ja Melvin oxå som bara är ett år. själva.. Men självklart kollade jag ut varannan minut och de lekte så himla fint

  

Idag blev middagen, Tacos oo va smaskigt det va!! Efterätt för killarna blev en varsin piggelin

  

Det är ju semester så man måste få lite gott gott att smaska på!! 


Kvällen har jag och syster spenderat framför en varsin data plus packat ner alla våra ägodelar i alla väskor vi har med oss för imorn bär det av mot stockholm igen!! Skönt att få komma hem även om vi har haft toppen dagar här nere!! Jag köpte ju mig en klänning som jag tänkte ha men den åker tillbaka då jag vill ha en annan, annan modell.. finare modell

  

Men en bild kan jag bjuda på! Sen vill jag även bjuda på en bild från igår. Den blev så himla fin

   lillskiten!!


Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp kl sex imorrn bitti!!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards