Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Jenny - 3 februari 2011 20:39

Han satte sig ju tre gånger i pölen.. jag hann filma en.. Ursäkta språket!!

Av Jenny - 3 februari 2011 18:51

Idag efter dagis så fick Melvin gå eftersom vi inte hade bråttom ngnstans. Han hade sin overall och sina vinterskor på sig... Vi hittade en djup vattenpöl som han bara skulle gå i, hoppa i.


 Kan även tala om att han satte sig i pölen ca tre gången.. han halkade. Eftersom det tar ca en timma hem fick jag lite panik. Blött, kallt och äckligt!! Han hade ju som sagt inga gallonisar eller gummistövlar utan sina vinterkläder!! Jag tog han och satte han i vagnen så vi kunde ta bussen som skulle gå.. Jag fick kämpa och allt detta hände precis utanför sats... haha. Ja men det va roligt!


Efter mycket om och men kom vi hem glada och nöjda. Jag skyndade mig för att ta av han kläderna och skora eftersom jag trodde det skulle vara dyngsurt!! Vet ni.. han va snustorr!! inte ens lite kall eller fuktig!! Fan vilka bra skor och vilken bra overall vi har köpt denna vinter..:)!!!


Sen har Melvin börjat räkna, jag tycker att han är så jävla duktig och blir ju stolt ju hehe..

Är han inte duktig eller!! Min lilla prins!!


Nä nu ska vi mysa lite innan han ska gå och sova sig! puss på er


Av Jenny - 3 februari 2011 18:48

Hallå så på er.. idag hade jag ett muntligt prov i skolan klockan nio, självklart gick det bra.. kanske inte hur bra som helst då jag inte är jätte förtjust i denna kurs.. MEN det gick bra och jag klarade mig galant!


Efter skolan stack jag mot gymet och där körde jag lite cardio och ben. Benen körde jag inte jätte tungt utan mer intensivt då jag har ont i mitt knä. Jag fick puls och så brändes det skönt i benen..


Jossan gav mig akupunktur även idag och förhoppningsvis blir mitt knä bra igen!!! SNART!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards