Alla inlägg under september 2008

Av Jenny - 8 september 2008 07:25

satt o titta lite på semester bilderna så här kommer en skön sommar bild på mig o min jonas såklart..

Av Jenny - 8 september 2008 07:12

Fy bubblan va glad jag är nu. promenaden gick hur bra somhelst. alltså den gjorde verkligen det. Fan va glad jag är nu. Nu blir det gröten till frukost sen iväg till jobbet jag tror de har saknat mig de små liven!!!! Men nu kommer fröken jenny igen o blir arg hela tidenmohahaha. häxa ja det är jag, men jag fattar inte de vill varam ed mig hela tiden ändå. Det är väl som min mamma säger. små barn gillar söta människor... hehe.! Men marlon måste ha en annan smak på sött då, för mig gillar han som sagt inte!!! Oki nu frukost. Ni får ha en alldeles underbar dagn u så hörs vi sen. puss puss

Av Jenny - 8 september 2008 05:59

Ja då va det dags för en promenad då. Jag ska gå o jag ska träna iaf. yrseln är bra så länge jag äter mina måltider regelbundet har jag märkt!!! Så Jenny det är bara att äta haha. Jaha då va det måndag igen och tro mig jag är fan glad för det, Jag saknar nämligen att få åka till mitt jobb o bara få jobba!! Har frågat svågern fredrik om han kanfixa ett reception jobb åt mig på det gymet han jobbar på o han sa att han ska kolla, så det giller vi. Just det jag måste berätta, alltså jonas. Han pratar redan konstigt och mumligt. MEn i helgen när vi va i värmland där han bodde tills hanva sju. Fy fan ni skull hört han prata inte ens hans farmor som för alltid har bott där hörde va han sa. HAhahahahaha orka vara han. HAn ville prata värmländska. Min söta jonas!! Idag blir det träning då. Mauricio har ju gjort ett schema åt mig o rygg bidde det idag med lite konditin efter han säger att jag kommer bli hetare. hahaha Ja vi får väl hoppas det då!! Tyvärr har jag inte nå bilder me från helgen för hm ja jag söp bort våran kamera på semestern isomras o jag har bara mobilen. MEn ni får tro mig när jag säger hur fint d va ivärmland. o hur himla söt robin va igår på dopet! Nä nu ska jag ut o gå innan jag blir alldeles för hungrig. Hej på er små smöta saker så ses vi snart igen!! MEn en sak, jag tycker det är roligt att få kommentarer ibland o det är ni folket väldigt dåliga på... puss pus

Av Jenny - 7 september 2008 19:58

HEjje äntligen är jag hemma igen. Jag har haft en helt underbar helg har jag. så lycklig är jag nu jeho. haha Marknad i värmland det va fan nice ska jag tala om. jag shoppa massa presenter. Vi bodde hos jonas farmor där i värmland o åt man inte det hon laga då blev hon lessen och trodde inte tyckte om. alltså hon ville göda oss, haha o jag blev så mätt på alla sötsaker o all mat. så jag dog. MEn hon ville att vi skulle äta. Så jag har nog gått upp fyra kg bara ijhelgen fy fan haha. Sen idag söndag alltså så har vi varit på dop i tyresö. Min söta lillebrors son Robin döptes. Fy fan va mycket folk det va där ska jag tala om, hur mycket folk som helst!!!! MEn det va trevligt och massa goda bullar o kakor va det där. Men jag va så trött på sånt så jag smaka lite på nåt bara. O massa presenter fick han me. söta robin! Nu är vi hemma o jag är såå trött vi ska kolla film nu us puss

Av Jenny - 5 september 2008 07:22

Satt och drömde mig bort lite här bland gamla bilder. Så här får ni en bild på mig och jonas förra året på sommar cruise med mondaybar!

Av Jenny - 5 september 2008 07:13

Gomorron alla glada, alltså kl 0700 hade jag redan haft tre besökare, gud så tidigt ni vaknar.!! Idag ska jag till han naprapaten igen och klämma o känna

lite. Det känns väl härligt, kanske lite ont men det får jag stå ut med. Det blir en vanlig fredag idag för mig med bara vila. Sen senare efter jonas har slutat så ska vi ju börja rulla till värmland o hälsa på farmor carlsson, hon har tydligen massa fika bröd hemma sa hon. MM det gillar vi! Jag köpte ju tre böcker förra onsdagen jag va i stan med malin men på måndagen tror jag det va så va alla utlästa så nu ska jag försöka hitta mig en pocket shop som ligger nära mig här i bromma. Så jag har nåt att läsa. Jag har inte nåt roligt att berätta idag, men tänkte iaf skriva gomorron åt er allihopa. Finnar har jag fått oxå på hakan det är ju katastrof!!! MEn då vankas det lingon dagarna alldeles strax idag lr imorn då. Jag har nog känt det för jag har varit extra elak och känslig de två sista dagarna mot jonas. Jag tycker fansynd om han ibland men han står ut. Ja det är väl klart han gör han är ju såå gullig. hehe. Jaja hejdå för den här gången så hörs vi kanske.

Puss på dig sofie sundberg, vill lyckönska dig lite!!! allt kommer gå toppen

Av Jenny - 5 september 2008 06:05

Ja vi va på lunch i fredags jag linda malin med samtliga snor ungar. Vi åt o vi åt o blev mätta o glada. Lr iaf jag..!! Hm jag skulle ha hjälpt malin med att hämta en säng men då säger jonas att vi inte hinner det eftersom han är i stan o ska hämta mig o vi ska åka till värmland NU. haha det är alltid så bråttom när vi tjejer har bestämt nåt med ngn annan då hinns det inte. Men hade jonas lovat bort sig ojoj va jaghade fått vänta, men det är väl så det är o vi får helt enkelt tycka om de som de är!! Marlon, hm ja jag är hans moster men  jag tror helt enkelt inte att han tycker om mig. hahaha jag behöver bara säga hans namn så börjar han o lipa, Marlon jävla unge är du. mohahaha. NEjdå du är såå fiin. Och du kommer växa till dig du me!!! Avalon ja han helt enkelt avgudar mig.. o du malin tyst nu o säg inge oki!!Han gör det iaf. Mitt läppglans vill hanalltid åt!!!! Nä nu får det vara slut för den här gången. kram kram. Lycka till Sofie!

lite suddigt men här har ni huliganerna
Av Jenny - 4 september 2008 20:43

Denna är till dig annie. Från och med idag ska vi lägga upp en grimas bild om dagen . sen ser vi vem som är helt enkelt fulast och grymmast.. jeho. puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards