Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Jenny - 2 februari 2009 10:54

Jepp nu är det en ny vecka.. vi hade ju visning igår den gick inte jätte bra men har en till idag.. Men som jag o jonas säger.. Det är inte bråttom heller. Bara det är igång liksom.. JAg vill nämligen bo på södra sidan av stan.. det är där jag trivs jeho. hehe..


Igår hade vi bara en myskväll jag och jonas efter vi hadelämnat av Marlon i tyresö.. Haha jag måste berätta en sak. Jag satt o klia mig i näsan.... sår.. haha som min mamma brukar säger.. Då ser marlon jätte arg ut och tar sin arm på min och drar bort min hand från näsan bra där lilla Marlon!! Jag har sett en sak.. Jonas.. han kommer bli en toppen pappa, när vi hade marlon och marlon till slut ville vara nära jonas så njöt jonas. det såg så himla mysigt ut!!! Lite pedant är han men fan det växer bort hehe.. 


Nej nu kommre jag försvinna några dagar för jag ska till tyresö, ja igen. Men fan ajg trivs där jag har ju hela familjen där. Jonas jobbar ju ändå på dagarna så han saknar mig inte så jätte mycket. Men jag kommer hem igen på onsdag kväll.  Puss på er.


O du CAtta vi ses på torsdag hoppas jag. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards