Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Jenny - 11 februari 2009 19:12

Ja imorn åker vi hemåt.. Kl fyra går tåget så vi hinner dra oss lite här hemma. Nu när jag varit här i gteborg så saknar jag stället. jag bodde ju här i två år innan jag träffade jonas, här trivs man. Men hallå jag bor ju i sthlm nu o det är lika bra där. Egentligen bättre eftersom jag har Jonas och min familj där. Mamma får helt enkelt komma oftare!!


Men det ska bli skönt att få komma hem till Jonas!!! FAst han har ju bajsjouren.. haha o jag tror inte jag vill följa med i bilen efter sista gången då jag blev lite dålig.. fy o usch.. Fast man vet ju aldrig.

Jag kan ju tala om för er alla glada att min mage den växer så det knakar. Och rör på sig. ja det gör han våran lilla pojke.


Jag pratade med Jonas häromdagen och han berätta att han låg hemma o titta på namn på internet.oo va rörd jag blev..Han kan om han vill.. Vi tror vi har ett namn åt han som vi båda är överens över.. För helt ärligt.. (förlåt Jonas) men HENRY nej det går inte. Men nu har vi ett namn.. jeho.


Nej nu ska jag kolla lite tv.


puss på er alla glada


Av Jenny - 11 februari 2009 08:34

Vet ni vad, igår efter jag varit på lek och buslandet gick jag faktiskt och fixa mitt hår lite utväxt av mina slingor.. oo så fint det blev!! Sen gick jag vidare och träffade sofie. Gud så skönt det kändes att träffa henne. Vi satt o fika lite. Men sen kom ett av mina gravid symtom.. tröttheten. Så vi satt där och gäspa ikapp hah ao skratta samtidigt!! Det va härligt att träffa dig tjejen. Jag tror nästan att vi båda t o m blev lite ledsna när vi skulle lämna varandra.. snyft!!


Jag har ju enväldigt jobbig graviditet.. så när jag skulle åka hem där vi sju tiden så brjade jag må illa som fan fick yrsel o blev helt kallsvettig.. trodde jag skulle svimma. Till slut kom bussen o mamman min fick liksom komma o mötaupp mig på hållplatsen med ett äpple. hade inte klarat mig hem annars.. Jag blir så less på det här jag kan inte göra nåt alls. utan att bli dåligefter.. ORKA!!


Men vet ni vad. jag är glad ändå.. puss puss 



Av Jenny - 11 februari 2009 08:26

igår hade jag en härlig dag. Först va ju jag, Linda och Marlon på lek och bus landet jag tog massa kort som linda kanske lägger ut sen.

Nu är det så här att Marlon är en tuff liten unge så han villeinte vara i babyhörnan som dessutom va väldigt väldigt stor med massa roliga saker och en studsmatta. Nej han ville springa där de stora barnen sprang.. självklart. Så systern fick snällt följa efter han, jag trodde de försvann för de kom fan aldrig tillbaka. Sen såg jag henne från ett annat håll helt svettig.. Ja tydligen va ställningen så jävla stor att de höll påatt gå vilse.. Men de hitta fram till slut..


När vi skulle äta våran mat där som bestod av köttbullar o mos till marlon och hamburgare till mig och linda. Detsatt en tant där som tydilgen va farmor och hon va helt imponerad av Marlon att han kunde både äta och dricka själv i sugrör. så när hennes familj kom tillbaka efter en lekstund med deras barn så satt hon där och sa hur duktig o söt marlon va fast han bara är 18 månader. Ja jag är stolt jag.. en stolt moster. Men fasiken nu har ju min pojke mycket att leva upp till.. O jag  som gick när jag va ett år och fem månader. katastrof.. hehe.. Men vi hade iaf en väldigt bra dag där borta!!


Måste bara berätta om en mamma som hade sin son med sig han kanske va fem år. Mamman va väl som jag. snart 20. hehe nej men 28 iaf. För det första lät hon ungen som va fem år och livlig vara där 0-3 åringar skulle vara. Jag sa inte nåt. Sen började han att kasta stora lego bitar o hon sa åt han ca fyra fem gånger. Marlon började oxå jag sa åt han två gånger sen fick han lämna legot o leka med annat. Men han den där pojken han fortsatte. Sen fick hon säga åt han att vara försiktig med de små barnen. alltså han va vild o hon ropa på han precis hela tiden. de hade med sig sina vänner med en dotter på kanske tre år.  De va uppe i klätterställningen o den stora pojken började sparka sin lilla vän i magen. båda mammorna sprang upp för han sluta inte. Men vet ni vad. Han fick fortsätta vara där och leka. Hade det varit mitt barn hade jag tagit bort han efter den tredje gången jag sagt å than iaf.  Man kan ju int ehålla på o tjata o bråka hela hela tiden menungen ändå fortsätter.. Ja nu finns det vissa osm kommer bli arga o så vidare. Men man måste faktiskt  visa att man inte får bete sig så.och det räcker med en gång sen vet de det till nästa gång!1! puss på er..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards