Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jenny - 3 februari 2009 21:41

Ja ni kan få lite bilder oxå. haha jag har ju varit borta nu så nu jävlar bombar jag er..hehe.


så här rolig o glad är jag egentligen. .. så mina kära vänner vänta snart är jag mig själv igen


1. ja jag är het helt enkelt

2. hehe det är jag och kusin marcus som är lite knasiga

3. jag leker sexig med mina små pojkar. isak och marlon

4. Jag försöker mata lilla marlon med ett räkchips

Av Jenny - 3 februari 2009 21:31

Jag har liksom en konstig känsla inom mig. Jag känner mig liksom illa till mods. kan inte sätta fingret på va det är.. men det känns konstigt iaf..Man kan väl ha såna känslor när man är gravid. Jag som trodde man skulle ha brao glada tankar lr känslor hela tiden under en graviditet!! Jaja det går nog över sen.. Det kan ju vara att jag saknar Jonas för det är andra veckan jag är borta. oki att vi sågs under helgen men fasiken vi brukar ju  umgås varje dag med varandra!! Sen så blir jag bara fetare o fetare. usch säger jag. ja jag är gravid men fan så här ska man väl inte se ut.. Mina ben som ser ut som stockar.. med gropar överallt.. haha fast oki jag kan skratta lite åt det. fr jag vet att det itne är jag. Jag är Ju het i vanliga fall.. jeho. hehe..


Jag va i en affär idag i tyresö centrum.. ooo va mycket fint jag såg.. oo va jag längtar till att shoppa fina kläder.. ja ja glängtar..


Nej nu måste jag gå o sova.. imorn åker jag hem.. då får vi hoppas att ko mattan är borta. ahah för jag klarar verklgien inte av lukten av den.. puss igen då

Av Jenny - 3 februari 2009 21:15

Lill Catta tycker jag skriver för lite här på min blogg.. jag kan hålla med.. men fasiken jag är i tyresö hos min kära syster o vi har ju fullt upp på dagarna o sitta isoffan o slappa.. hehe.. Nej men vi har varit i centrum o fikat i två dagar nu. Imorn kommer jag hem igen då kanske det blir lite mer ord i min blogg.. Imorn kommer iaf min kära mamma till sthlm och vi får fullt upp hela jävla helgen. Det är femtio års kalas och 18 års kalas.. fullt upp alltså.. Men tur att jonas gillar min familj hehe för det blir mycket av de i helgen..


På torsdag har jag ju min vanliga vattengympa.. fan va ska ja gha på mig.. Nu kan jag väl säkert inte ens ha de shortsen jag hade förra veckan.. lite katastrof.. katastrof på riktigt. För jag ser verkligen för jävlig ut.. Oki för någon vecka sen va jag fortf fin i ansikte o så.. men nu. nej fy fan jag ser ut som en uppblåst ballong o tro mig.. det är inte sexigt ngnstans.. Jag ser fet och rund ut .. Jaja tur att det bara r gravida där på vatten gympan


Sen på söndag åker faktiskt jag till göteborg o hälsar på lite..Jonas har jouren o det r inte skoj att sitta hemma själv.. Så jag ska till göteborg o hälsa på, min sofie, hoppas jag hinner se en glimt av min anca.. sen lilla Katta.. Det blir mysigt.. '

Nej jag ska faktiskt gå o sova nu.. systern min tänkte gå o dra en sol medans jag är här o kan ta hand om odågan medan hansover.. puss ´puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards