Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Jenny - 28 februari 2009 08:45

JAg ska börja med att tala om att kvällen igår va väldans lyckad!! Good mat. alltså vi gravida åt så mycket att vi knappt kunde andas efter men fasiken tänk er själva ha ngn i magen som trycker på haha.  Sen så kolla vi lite på film, kanske inte tjejernas val men den va intressant iaf.

Jag fick ju ihop min kaka till slut, gick upp till grannen och bad om att få låna mjöl. 


Jag måste tala om en sak. GASER!!! Man har de oavsett om man är gravid lr inte men som gravid gör de sig påminda typ varenda timma. Och igår när vi satt där och hade så trevligt hos gulliga familjen kan man ju liksom inte sitta där och fisa.. för man kan ju inte låta som en mistlur varenda timma liksom.. 


Så jag satt där och höll de inne timma efter timma. Till slut fick jag så jävla ont i magen att jag knappt kunde gå rakt med kroppen.. Men klockan började närma sig elva då ändå så jag sa helt enkelt att jag va sååå himla trött.. Sen på vägen hem hade jag väldans ont i magen och jag har fått släppa lite luft då och då. NU på morran så här några timmar efter har jag inte ont i magen längre.. MEn fasiken va gaser kan göra ont..


Äcklig ja jag vet. men hallå jag måste ju vara ärlig..! hehe..


Men nu är det så här att min söta rara lilla Catta säger att hennes svärmor även hon läser min blogg. oj oj tänkte jag.. kanske dags att tänka på språket.. Men.. det är lite svårt ju. hehe..


Nä nu ska jag kolla film sen ska vi åka o kolla lite bebis saker.. mm putte nuttigt..

puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards