Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Jenny - 10 februari 2009 07:37

Jepp det blev tidigt idag igen. Men vi har iaf fått sova hela natten, iaf linda jag tog över ungen i natt så hon kunde få sova lite iaf. MEn jag hade en bra ide att vi skulle möblera om i rummet vi sover i ju. Och det blev alldeles utmärkt han vakna till ibland bara o ville ha en liten klapp sen somna han om..


Men nu på morran va det lite mitt fel att jag va tvungen att vakna. Linda gick upp för att duscha o jag skulle ligga kvar i sängen så han skulle sova klart. Men jag blev så himla kiss nödig. alltså jävligt jävligt kissnödig. och ni som är lr har varit gravida vet att man verkligen inte kan hålla sig. Så jagsmög lite försiktigt upp ur sängen öppna dörren jätte försiktigt sen såg jag hur han vänder sig mot min del av sängen fr att få en kram. o jag är inte där.. panik.. han vaknar o skriker. o skriker. haha så linda fick komma upp o ta han. SEnvill han helt enkelt inte sova mer. Så nu ska vi äta frukost sen ska vi nog till lek och buslandet.. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards