Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Jenny - 17 februari 2009 06:55

ja jag är uppe med tuppen idag me. MEn va fasiken Catta kommer ju hit med solen liksom. Så måste jag även ut med hundarna. JAg vet ju själv hur det är när mna vaknar man är ju jätte kissnödig. Så varför ska det INTE Vara så för små vovvar. MEn jag måste först spy o få i mig nåt hehe. SEn ska krabaterna få ut o göra sitt.


Som sagt idag kommer Catta hit och hälsar på. en hel dag. Får vi se om vi orkar med varandra. haha självklart gör vi det. Vi har bestämt att vi ska ta en middagslur oxå så det är bra för mig. Vi får ha våran bil Jonas fixade skjuts till jobbet idag.. erkänn gulligt. Så vi tänkte ta en sväng om ikea o kolla lite saker o sen såg jag i hennes blogg att vi tydligen ska till ngn outlet oxå så det blir ju toppen great.  Spec för mig som verkligen verkligen älskar att handla kläder o så nu när jag är så het.. mohaha. jätte kul jenny!!


NEj nu ska man dra sig ur sängendå. Jonas gick precis. Jag tror det är bra för han att få skjuts till jobbet.. för då kommer han i tid. haha för helt ärligt så börjar han sju men åker nästan hemifrån lite över sju varje dag.. Tröttmössa är va han är. 

Nej nu till annat. puss på er så hörs vi kanske senare..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards