Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Jenny - 26 februari 2009 22:35

Att bilden på mig och Jojo inte syns, jag fattar inte varför. men det är väl skit bloggagratis... Man betalar pengar för att få upp bilder så gör de så.. jätte skoj.. man blir verklgien jätte glad..


Ärligt shit vilken bra film.. den va toppen bra.. Taken.. ni måste se den!! Både jag och Jonas tyckte den va super!!! 


Nu ska jag gå o nana, hoppas på en bättre sömn inatt.. men det ordnar sig säkert. Godnatt på er alla glada så hörs vi imorn.. Vi håller tummarna här i bromma iaf att Catta kommer o håller mig sällskap.. plus att jag behöver hjälp till affären. hahah a . ja jag kan itne gå dit själv.. o jag behöver köpa mjöl.. jonas kom ihåg allt utan det. hehe.. 

puss puss

Av Jenny - 26 februari 2009 19:45

Min söta nalle jag fick av Jonas

Av Jenny - 26 februari 2009 19:38

JA imorn har jag en fullbokad dag. det blir skoj o  mysigt.

På dagen  kommer Catta hit och håller mig sällskap.. om de nu får igång bilen ikväll.. men vi håller tummarna.. för det är mysigt att umgås med henne. vi har s¨å mycket att prata om jämt. haha katastrof.. Catta har lust att promenera lite i solna centrum o jag ska ge det ett försök.. hon får väl ta emot mig om jag ramlar. hehe.. 


SEn ska jag hem och baka en kaka. min mosters berömda annanas kaka. den är suveränt god.. Anledningen till att jag ska baka den är för att vi ska hem till Martin och Kim i åkersberga på middag och filmkväll! Kim är gravid precis som jag. hehe så jag har ngn som förstår va jag går igenom.! MEn det kommer bli mysigt bara umgås liksom o slappa oäta gott.. 


MEn hm . de va sugna på tacos. men jag .. jag kräktes ju upp det sist jag åt det. så köttfärs är inte rikigti min grej längre. Men de skulle fixa nåt annat. haha man är så jävla komplicerad som gravid. Men tänk så här det varar bara i nio månader. Ja men visst låter min fredag alldeles för mysig. jag längtar...


Nu sitter jag o väntar på jonas han har varit o jobbat. vi ska kolla på en film som några har rekomenderat.. TAken.. den ska tydligen vara jätte bra. så den ska vi glutta på.


Puss på er alla glada.

Av Jenny - 26 februari 2009 19:29

Det är min kropp och jag får prata och skoja om den hur mycket jag vill!! Jag har alltid varit en tjej som tränat och rört på mig, alltså aldrig sett ut som jag gör nu. JAG tycker det är roligt att se, ja jag är gravid Men tycker ändå att förändringen är rolig!!


För jag som icke gravid kommer aldrig låta min kropp bli så här och kommer aldrig låta min kropp "förfalla"(min åsikt). Träning och mat är viktiga saker för mig. Så ni som klagar, klaga  hur mycket ni vill. Men jag har en sund inställning till min kropp, mat och träning nu!! Och sen jag träffa jonas har den blivit bättre. 

 

Jonas säger varje dag till  mig hur viktigt det är att äta mat och att äta flera gånger per dag. En gång i livet trodde jag att ett endaste äpple per dag räckte,  då jag träna och jobbade. Jag vägde till slut mellan ca 42-45 kg. 

Den gången va det oxå JAG som levde mitt liv alldeles på egen hand! 


Men folk runt omkring vill alltid ha ngn annan att skylla på men tyvär så går inte det. VArje människa väljer sin egen väg. 


NEJ jag är inte värre än förut.. förändringarna nu tycker jag faktiskt är roliga att skoja om.. för det är enda gången jag kommer se ut så här.. !! 

Den som har gjort så att jag äter mer och tycker detär viktigt med mat är Min Jonas!!!!! 

 Vissa människor kanske är svaga i sig sjäva o kanske gör nåt som ngn i deras närhet vill att de ska göra, lr slutar att göra nåt som ngn i närheten vill att de ska göra. Men sån är inte jag. o j agkommer aldrig att bli så heller. Tack för mig.. 



Av Jenny - 26 februari 2009 13:52

Idag kom min kära jojo hit och prata ut.. Vi behövde verkligen det..TAck jojo det betöd mycket för mig oxå att du vågade komma hit och berätta om allt!! Vänner ska man våga berätta saker för hur jävla svårt det än är. och hu rjävla illa det ligger till!! Så Jojo.. det kändes skönt..

puss på dig. och tack för lunchen.. 


En bild här från våra dagar när vi va som sötast.. hihi..

Av Jenny - 26 februari 2009 13:49

I natt vaknade jag kl tre på natten o kunde inte somna om så jag tog mig in till soffan och börja kolla lite lätt på sex and the city.. inte riktigt min serie men jag tänkte att den kanske kunde få mig att somna om. och mycket riktigt det gjorde den. Så jag somna om .. sen kom jonas och väckte mig kl sju imorse och undra va fan jag gjorde i soffan. stackarn han trodde kanske jag stuckit. hehe .. men VART fan ska jag sticka jag klarar mig inte ens till ica själv. hahaha så jonas jag blir kvar ett tag!!!


Sen har jag legat i sängen och kollat lite lätt på Rallybrudar.. ja den är väl så där. men nåt att titta på iaf.. FAn det är skönt att vara hemma.. jag mår inte dåligt hemma längre. jippi jeho. JAG kan öppna kylen själv t o m.. kors i taket!!! 

Av Jenny - 26 februari 2009 13:47

Ja jag har varit hemma sen igår.. och tänkte blogga lite i morse runt sju tiden. Men blogg skiten funka inte o jag kom inte in. Jag som hade massa att skriva det är liksom borta nu.. för som gravid glömmer man lätt hehe..


MEn lite om tyresö iaf.. Ja jag och mormor fes i kapp kan man säga.. men hennes luktade fy fan hehe.. SEn träffade jag ju syster yster så klart.. o bara tog det lugnt och skönt. Men när vi är, Linda, marlon, ken, mormor, jag, jonas och marita. så låter det som att vi är ca hundra personer. katastrof hehe.. men skoj och mysigt är det.. 


Jonas kom ju o hämta mig så klart.. o vet ni vad jag fick en sååå himla söt nalle av han i present.. jag tror han hade saknt mig lite granna. Den va jätte gullig och mullig.. precis som jag. jeho.. 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards