Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jenny - 4 februari 2009 21:48

'jag åkte aldrig hem.nej jag gjorde fan inte det.  Min kära syster fick släpa min tunga väska hela dagen ändå.. Men  påväg in till stan kä'nde jag att jag verkligen började bli sjuk. Hade ont i halsen, jätte förkyld och ont i mina öron. och är man sjuk så kan man inte träna. så jag va kvar istan med systern min och vänta på mamman lisa. Sen åkte vi tillbaka till tyresö. Så imorn får jonas komma o hämta mig.. dukiga jonas han jobbar o står !!


Jag tycker ja kan få slippa sånt här.. för jag har ju redan det jobbit med foglossningar o spyor. hallå ska jag vara sjuk då oxå. katastrof. Nu sitter jag i soffan o myser med mamman och systern.snart ska vi gå o sova.. jeho!!!! Puss på er jagkommer tillbaka när jag mår lite bättre.


Av Jenny - 4 februari 2009 11:27

Jepp då ska man börja dra sig hemåt då.. Från tyresö till bromma. Vi ska hämta Marlon alldeles strax från dagis sen gå o äta lunch sen åka til stan o möta upp moder våran. Sen tar jag tunnelbanan hem. Ska bli skönt att komma hem men ändå inte. Skönt med sällskap! Hemma ska jag.. ja va fan ska jag göra hemma.. ta bort mattan iaf om inte jonte har gjort det. sen laga lite mat. Imorn blir det då vatten gympa o besök hos barnmorskan.. undra om magen har växt nåt.. jag vet iaf då att rumpan har växt. ärligt shit va stor den har blivit.. men den är fortfarande hård o d gillar vi. inte nå häng här inte.. Nejnu måste vi gå då..  puss på er så hörs vi en annan dag..


just d. jag har fått massa massa barnkläder nu av systern min. guud va mycket jag valde enhel säck.. Jonas kommer bli tokig hahaa.. Nej men fan det är fin kläder o hela o rena.. coola liksom..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards