Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Nä men hallå igen!

Av Jenny - 19 augusti 2010 22:08

Nu börjar jag att känna mig normal igen. Sen vi började på det där dagiset har min energi och mitt humör nått botten så jag har inte varit så rolig. Men efter idag plus att jag nu vet att jag säkerligen kommer att få byta förskola så känner jag att, saker och ting börjar röra sig kompis. hehe!


Träna har jag inte gjort på ca tre veckor men igår tog jag tag i det. Efter lämning på dagis tog jag mig promenaden från skogalundsklippan till sickla och körde igenom mina axlar plus 20 minuter på step! Efter det så blev det en promenad tillbaka för att hämta min fis och sen gick vi tillbaka till sickla igen haha mycket promenerande här. Min plan va att promenera till älta medans Melvin sov men mitt knä pajja igen så jag fick snällt vänta på bussen!


Idag blev det lite sämre med träningen för idag va jag i skolan till klockan tre o jag vill inte ha Melvin hur länge som helst på dagis, kommer jag aldrig att vilja! Skolan ja.. det är toppen min  lärare är toppen och mina klasskamrater alla tre är toppen hehe. Jag och en annan kille som är 21 år är väldigt lika  så det känns toppen bara!


Alltså vet ni dag la jag ut min första annons på blocket, via min iphone, grymt. Det va brio sängen vi ville ha bort eftersom Melvin kommer inte vilja sova i den nå mer nu han är lite för stor helt enkelt. men så här såg våran älskling ut, den har vi haft nytta av detta år som Melvin varit liten

  

Den blev såld för en timma sen. Så den låg väl ute på blocket i ca två tre timmar!


Efter dagis så ringde vi farfar och frågade om han ville leka en stund med oss, eftersom Melvin saknar sin farfar! Så han kom upp till barnens hus o hämtade upp oss. Melvin ja han blev överlycklig kan jag tala om . Alltså kontakten mellan de där två är stark!! Jag kan visa kort på farfar och Melvin han hoppar av glädje och säger. Pappa(farfar). Så idag blev han lika glad. Hemma hos farfar känner Melvin sig trygg och hemma så han började direkt att leka rövare där inne.


Farfar.. ja ni vet som alla farfar vill gärna bjuda på nåt att äta. Men Melvin hade precis ätit pannkaka som mellan mål på dagis plus en massa mariekex i väntan på farfar. Så jag tyckte inte han behövde få i sig nåt. Men såg då att det fanns mums mums i kylen och eftersom Melvin inte ätit det förut fick de två ta premiär gången!


jag trodde ju  Melvin skullle få äta själv så det skulle bli så där kladdig det kan bli ni vet. Menfarfar tyckte inte som jag så han satt o mata han med mums mumsen.. sötingarna

  

Helt otroligt säger jag att han fick mata honom. Hade jag suttit där och försökt hade jag fått hela mums mumsen i ansiktet haha!


Men de är så fina. Efter en stund kom pappa jonas och Melvin ja han sprang rakt in i hans famn o kramade om pappa hårt plus att han fick sig enblöt puss över hela ansiktet. Nu är vi hos mormor och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Har en uppgift att göra till på måndag så jag ska försöka sitta lite med den imorrn när ungen min sover lunch. Jepp han får vara hemma imorrn då det tar en jävla tid att åka till dagis o jag har ändå inte någon skola. Så han får vara hemma


det kommer han nog alltid få vara på mina lediga dagar om det fungerar. Men har jag jätte mycket att jobba med ja då går det ju inte.. Nej nog babblat från mig.. jag ska gå och sova så jag är pigg o kry imorrn.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards