Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Svårt att hinna med!

Av Jenny - 22 augusti 2010 21:15

Nu när Melvin har blivit så pass stor som över ett år, ja då blir det svårare att sitta framför datan när han är vaken. Sen när han väl sover ja då har jag andra prioriteringar.. som t ex skol arbeten haha jag har ju börjat skolan jag!


Idag när jag fick mig min Melvin tillbaka så kände jag att han va varm plus att hans ögon va väldigt glansiga. Vi gick upp till mormor Hjördis o tog tempen, mycket riktigt han hade feber. 39.5 min lilla prins! Lunch ville han inte ha så han fick i sig lite välling för att sen lägga sig och sova!


Våran dag har alltså inte varit så innehållsrik idag. Så när MElvin tog sig sin tupplur på två timmar hade jag möjligt heten att sitta med skolarbetet vi ska ha klart till imorrn! Att skjuta upp saker och ting är min grej o hade jag inte haft Melvin hade jag nog fortfarande suttit och tänkt "jag gör det om några minuter" Men nu har jag min lilla prins och då fick jag passa på under hans vila som va på dagen så jag va pigg!! Toppen!!! Det gick även toppen trots att jagi nte har fått nå böcker än. Böckerna jag behöver de första veckorna ja de är slut i alla akadimibokhandlar. typiskt!! Men jag klarade mig på den informationen som vi fått i skolan.  Jaja nu blir det en massa babbel!


Men som sagt vi har inte haft nåt för oss idag jag och Melvin. Imorrn ska vi vaba för första gången i vårat liv, vuxet haha. Den som får stanna hemma är faktiskt Jonas eftersom jag kan ju fasiken inte missa nåt i skolan då jag bara går två dagar i veckan. Då missar jag så mycket! Så imorrn är det Jonas som vabar är han fortfarande sjuk på tisdag ja då är jag ändå ledig så då är jag hemma!


En rolig sak har hänt. Igår, ja på en lördag. Fick jag ett mess från rektorn på Melvins förskola! Vi fick plats på den andra förskolan som är mycket mycket närmare plus att de har småbarnsavdelning.. tror jag iallafalla!! haha men jag har hört gott om de och vi får hålla tummarna att de kanske har ett bättre sett att möta nya småbarn som skolas in!! Så mitt humör är bättre och gladare men jag behöver mig kanske en dag till för att bara landa!! puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards