Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Jag är fan inte roligt längre!

Av Jenny - 23 augusti 2010 20:56

Bloggtorka så det skriker om det men ändå sitter jag här och knappar! Helt jävla knas. Ja läs det som ni tycker är nåt att läsa och hoppa över resten.. precis som jag gör när jag läser haha!


Idag va ju Melvin med sin pappa medans jag satt i skolan och arbetade för fullt. Det är jätte skoj att sitta där vid skolbänken igen och jag känner mig duktig! Så håll nu tummarna att det förblir så!


Melvin fick ju vara hemma från dagis idag på grund av att han va sjuk igår. Fegern imorse hade gått ner rätt mycket men han fick vara hemma! Sen när jag fick tillbaka han för att vi skulle till tyresö. Jonas har jouren. Ja då såg jag det.. hans prickar!! De är överallt, på benen, magen, ryggen, ansiktet, armarna, händerna ja överallt! Febern tog jag direkt när vi kom hem och även

den stigit. Men han va piggare och gladare än igår!!!


 

Prickarna är lite läskiga så jag ringde vårdguiden. jag ska tydligen ta mig till vårdcentralen imorrn och utesluta schalakansfeber. Jag ringde även dagis och berättade detta då sa de åtmig att tre andra barn oxå är hemma med feber och prickar så vi får se om det är en ny epedimi vi skapat haha. Marlon har iallafall träffat Melvin nästan varje dag

 

Utan att han fått de där prickarna! Så vi får se vad de säger imorrn på vårdcentralen! Nu ligger min fis och sover iallfalla och jag hoppas att han sover natten igenom för jag är trött!


Imorrn är vi hemma såklart så han får krya på sig!


Idag efter skolan ja då stack jag direkt till sats borta i sickla för att träna. Det blev 15 minuter cykel och därefter armar. JAg blir så lycklig när jag får träna

 

Jippi. haha. Nej nu ska jag snart gå och lägga mig.. puss på er där ute


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards