Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Nu börjar det klia i benen på mig!

Av Jenny - 25 februari 2011 18:46

Alltså att vara hemma en hel dag utan nå speciella aktiviteter är bra för oss alla. Jag själv kan tycka att det är super härligt de första timmarna på dygnet att inte behöva stressa o inte ha några måsten men sen resten av dagen av att inte göra nåt.. Jag kan bli lite lätt tokig. Så nu sitter jag här med spring/kli i benen, Melvin han hoppar och studsar i soffan. Jonas. haha ja han gör som han alltid gör när han kommer hem, sover i soffan.. Han är pigg nog att direkt åka till gymet efter jobbet men sen hemma ja då är han så trött så att han oftast somnar men det är väl som det sak;)!


Idag fick vi god hemma pizza till middag som vi alla tre hjälptes åt med, jag tycker att det är viktigt att Melvin får vara med och hjläpa till OM han vill. Han måste få känna sig delaktig i våra sysslor. Så att duka fram på bordet varje morgon älskar han haha så länge han får ta fram yogurten. Alltså anledningen till att jag sitter här är väl för att slippa sätta mig med hemprovet. Jag har tagit fram allt material men liksom inte hittat dit direkt utan det är ju massa annat som måste göras först.. hehe. Ja ja jag ska sätta mig.. så småningom!!


Nej nu ska jag fortsätta att tråka här hemma. Imorrn blir det badning eller mullemeck parken på förmiddagen för att vi sen lämna odågan hos farfar och gammelfarmor för massa bus så att vi vuxna kan göra det vi vill!


puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards