Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Härlig förmiddag!

Av Jenny - 28 februari 2011 13:21

Hallå så.. Början av denna dag blev väldigt dag trots tröttheten. Jag och lillfis hann leka lite ute på gården innan bussen kom i morse..väl på bussen så känner vi det. herregud vad det stinder spya på bussen, riktigt stinker!! Busschaffören ber om ursäkt och säger att det va ngn som spydde på bussen tidigare och sticker ut med papperskorgen..


Den där bussen sitter vi på i ca 20 minuter lite mer eller lite mindre.. Det stank!! Jag försökte att andas så lite som möjligt då jag inte vill ha några spy partiklar hos mig överhuvudtaget.. alla möjliga tankar hann spring omkring i mitt huvud. Melvin han pratade sig igenom bussresan och skulle tala om allt han såg, duktiga kille! till slut framme och jag sprang av för att få andas ordentligt och riktig luft!!


Idag lämnade vi ute.. jag älskar när de är ute men tyvärr tycker inte Melvin om att bli lämnad ute så det kom tårar men de försvann så fort jag försvann.. som vanligt då;)!!


Jag tog mig till odenplan för att träffa upp snygge Ullis.. Det va skoj att ses igen. Det blev ett pass axlar och det kändes sköönt.. Speciellt när vi båda fick problem attt hälla i oss vatten.. haha. Hungriga stack vi över på thaien och käkade lite granna..


Sen har jag kollat runt lite på olika frissor då jag verkligen behöver fixa ordning på mitt hår, alltså verkligen. Jag måste få bukt på skiten nu och det första jag måste göra är att hitta mig en frissa som vet vad hon håller på med!!! Jag kollade runt lite på allas bloggar för att se vad ni allihop klipper er ngnstans.. Det blev Annies frissa.. hennes hår är ju alltid så snyggt, fusk eller inte.. mohaha..


Jag tog mig alltså till Wendys där Emelie stod i kassan. Jag frågade om jag kunde få klippa mig.. typ NU.. haha. Hon såg nog skräcken i mina ögon och tog mig under sina händer för att fixa till. Det blev lite toppning, precis som jag behövde just nu. Mer regelbundet till frissan och sen sluta färga håret hemma är något jag tänker börja med IGEN! Hon va super duktig.Även om det bara va toppning så känns det så mycket bättre, både i håret och i  psyket

 

Jag kanske borde varnat flickan för att jag har rätt så mycket energi som flödar och att jag aldrig är tyst.. men hon klarade av mig galant.. haha. Vi pratade lite om löshår och nu vet jag vad jag ska fixa på mig själv.. löshår!!!!! Jag försökte få det redan typ nu.. men tror att det blir till nästa månad.. då man pluggar får man ju inte så mycket kosing i månaden haha. Men dit och fixa mitt hår det ska jag. Jätte nöjd!!!!! Så Wendys är ett ställe jag kan rekomendera varmt!!


Nu ska jag duscha av mig sen blir det iväg mot sickla för att hämta min fina prins.. för att vi sen ska ta oss hemåt och mysa lite.. Vem vet kanske får vi middags gäst som består av min fina syster..


puss på er

 
 
Ingen bild

din mamma

28 februari 2011 14:21

Hmmmm jag tror inte att ditt hår mår bättre av förlängning, men du kanske mår bättre ;)

Jenny

28 februari 2011 16:35

ja jag mår fett bra!!!

 
i min lilla lilla värld

i min lilla lilla värld

28 februari 2011 21:37

Ush! Jag hade då spytt

http://saratilling.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards