Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

för lite

Av Jenny - 3 februari 2009 21:15

Lill Catta tycker jag skriver för lite här på min blogg.. jag kan hålla med.. men fasiken jag är i tyresö hos min kära syster o vi har ju fullt upp på dagarna o sitta isoffan o slappa.. hehe.. Nej men vi har varit i centrum o fikat i två dagar nu. Imorn kommer jag hem igen då kanske det blir lite mer ord i min blogg.. Imorn kommer iaf min kära mamma till sthlm och vi får fullt upp hela jävla helgen. Det är femtio års kalas och 18 års kalas.. fullt upp alltså.. Men tur att jonas gillar min familj hehe för det blir mycket av de i helgen..


På torsdag har jag ju min vanliga vattengympa.. fan va ska ja gha på mig.. Nu kan jag väl säkert inte ens ha de shortsen jag hade förra veckan.. lite katastrof.. katastrof på riktigt. För jag ser verkligen för jävlig ut.. Oki för någon vecka sen va jag fortf fin i ansikte o så.. men nu. nej fy fan jag ser ut som en uppblåst ballong o tro mig.. det är inte sexigt ngnstans.. Jag ser fet och rund ut .. Jaja tur att det bara r gravida där på vatten gympan


Sen på söndag åker faktiskt jag till göteborg o hälsar på lite..Jonas har jouren o det r inte skoj att sitta hemma själv.. Så jag ska till göteborg o hälsa på, min sofie, hoppas jag hinner se en glimt av min anca.. sen lilla Katta.. Det blir mysigt.. '

Nej jag ska faktiskt gå o sova nu.. systern min tänkte gå o dra en sol medans jag är här o kan ta hand om odågan medan hansover.. puss ´puss

 
 
Ingen bild

catta

3 februari 2009 22:11

bra gummsen. rätta stilen ju! blogga mer!!!
miss you! kom hem!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards