Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Fredag

Av Jenny - 6 februari 2009 09:41

Jepp idag är det fredag. Jag ligger här i sängen och har varit vaken sen halv sju. Känner mig riktigt pigg idag men kl tolv slår det vill till o så vill jag sova igen. hehe. Igår kväll kom Jonas till tyresö o hämtade mig. MEd sig hade han semlor för hela slanten men ajg o systern ville inte ha. Så han o mamman lisa svulla i sig sina.. Vi satt o umgicks lite med min mamma sen åkte vi hemå. VI mös lite framför datan sen somna vi båda två som två sömntutuor.

Jag har varit hos min syster nästan hela veckan, det har varit skönt och avslappnande. Hon har inte fått nå svärutbrott på hela veckan så jag är såå stolt över henne.. JAg vill hitta på nåt så här på morron kvisten men alla jobbar lr ligger hemma o sover.. lr så bor de i tyresö.. så det är lite förlångt.. MEn jag får se MAija kanske tar sitt förnuft till fånga o kommer till solna centrum o äter lunch med mig.. Maija kom igen nu!!!!!


Idag fyller min kusin Sofie Olsson år så jag vill passa på att gratta henne.. JAg ahr tyvärr ingen bild på flickebarnet men jag lovar hon är söt söt!!  GRATTIS SOFIE!!


Hela helgen blir det kalas o tårta liksom. Min syster pappa fyller femtio år. så han ska vi ut med ikväll o äta middag. Sen fyller min söta kusin MARCUS 18 år. jeho.. 18 år han blir stora pojken. så där blir det smörgås tårta på lördag. Massa paket och tårta i helgen alltså. Sen på söndag åker jag syster och marlon med mamma till göteborg och stannar där till torsdag..


Då ska jag passa på att hälsa på alla nära o kära det va ju ett tag sen nu. Så ska de få se hur fet jag blivit. hehe.. Men jag är glad ändå!! Nä nu ska jag upp och duscha... tro mig det behövs när man är gravid... !!! Det kanske kommer en magbild lite senare jag går ju in i vecka 27 idaag. herre jössenes va snabbt tiden går . o vi har inte inhandlat nåt man behöver in för en förlossning men det ska nog gå bra ändå..


Puss på er alla glada..


En bild på min söta kusin marcus som fyller 18 år

Sen hitta jag en bild på min kusin sofie somf yller 22 tror jag.. förlåt sofie (hon har typ gått ner 20 kg efter den här bilden.).. hehe. puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards