Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Haha katastrof

Av Jenny - 6 februari 2009 15:37

Hej alla glada nu ska jag berätta om min sväng till solna centrum. Först när jag ska gå till bussen som tar mig dit höll jag på att svimma på vägen. jag fick gå myrsteg så dålig kände jag mig. Men fan jag hade bokat så det va bara att ta sig iväg liksom. Sen när jag va i solna o vänta på Maijan. så vajag skit tjurig, hungrig och trött.. plus gravid... mm det ni.. Och det är nå japaner där på torget som gör reklam för nåt o de har en drake.. alltså människor i en docka. Ja man kan tänka sig att de ska roa barn. Men medan jag står där så kommer den där draken upp i mitt ansikte. men tro mig efter han såg min blick fladdra han vidare rätt så fort..

Sen äter vi o har det jätte mysigt, jag blir lite kissnödig. o när jag är kissnödig känns det som ungen ska ploppa ut alltså antar jag att han ligger rätt långt ner. kul..


MEn sen hahaha när jag och Maija sitter på en bänk fö rjag väntar på bussen som ska ta mig hem. Det sitter en gubbe där som för det första luktar så jävla illa så vi dog.. Men vi tog det. sen börja han prata med oss .. men ärligt människor vet ni va han frågar. hahahahaha jag orkar inte .. haha ni får skratta men inte för mycket. 


Han frågar mig om Maija .. maija kylmäkorpi med sin dotter i handen.. är min dotter. hallå ärligt så gammal ser ajg väl inte ut. så jag kan vara mamma åt en som ska bli 27????? Tur att man kan skratta åt sånt haha jätte kul. 

Nu ska jag vila en liten liten stund sen gör amig fin för att gå ut o äta med systers far... puss på er alla.


 
 
Loisa

Loisa

6 februari 2009 16:01

Tack detsamma!
Du var jättefin i din gravid-mage :)
Sköt om dig, kramar.

http://tussig.blogg.se

 
Michan

Michan

6 februari 2009 17:35

Ja, det skulle jag kunna ha gjort, men den jäkeln är på diet :-D
Jag köpte ett test idag som jag skall köra imorgon... får vi se. Men mardrömmar har jag jämt :-/
Hoppas att du får en trevlig helg ! :-D
Kram !

http://www.metrobloggen.se/22

 
Ingen bild

catta

6 februari 2009 22:01

hej gummsan.. hoppas du haft en toppen dag. ringde dig men vi hörs väl imorgon då!

kommer sakna dig när du åker till götet.. men vi tar en middag hemmma sen! pöös

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards