Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

VA FAN

Av Jenny - 13 februari 2009 17:47

JAg står i lugnan ro och lagar mat. Kyckling med massa kryddor och creme fraiche med ris till. mmm så gott det såg ut. JAg älskar att laga mat. Jag häller i creme fraiche o lite vatten och börjar röra, det är lite segt att röra i creme fraichen o det brukar det inte vara tänker jag. men jaja det är nog inte nåt.

Sen börjar det bli klumpar.. men va fan det skär sig.. Helvete skriker jag. Sen kollar jag på creme fraiche burken. Då står det. Lätt kesella. men helvetes jävla skit jaghällde i kesella.. Jag orkar inte vara gravid mer. man blir ju helt jävla knäpp. Jonas ligger i soffan och skrattar!!! jätte kul jonas!! Sen ringer det på hans telefon som ligger på golvet. o han bara ligger där i soffan. så JAG som är gravid, fet och kan inte böja mig får hämta den. haha katastrfo. MEn jag hinner iaf ta ut all kyckling ur den äckliga jävla röran och lägga i en annan stekpanna sen häller jag i rätt cremefraiche och maten blev räddad!! Oki massa av goda kryddor försvann där i den äckliga röran .. men maten gick att äta iaf. Så nu är jag mätt och belåten. mm så gott. hehe. 


Att vara gravid. man blir lätt förvirrad och glömmer saker.!! Nu ska vi mysa lite granna puss puss på er alla glada

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards