Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

OJDA

Av Jenny - 19 februari 2009 08:06

Förlåt Catta. Jag glömde nämligen säga vemsom utmanade mig o det va ju min söta söta CATTTA!!!! Puss på dig.. hehe..


Nu ligger jag här o kan itne sova för mina revben gör så in i helvetes jävla fitt ont!!!!! Shit va ont det gör. Jonas kom åt vänster njure i natt o herregud va jag skrek. där har jag oxå ont. hahaha är ni trötta på att höra mina jävla skitsaker nu?`men tänk det är bara 12 veckor kvar. sen då .. ja då kommer Jenny Olsson den dampiga flickan tillbaka. Får vi ju hoppas! Idag ska jag iaf till läkaren o kolla njurar o sånt så det inte är nåt allvarligt men vi tror int edet!!


En sak till. jag kan tyvärr inte gå mer på vattengympan kan ni förstå hur det känns. KATASTROF!! För det va de jag såg fram emot i veckorna. min timma på torsdagar där jag får se lte roliga mammor o ha lite roligt. o ch träffa sandra!!!! Menn ej det går inte. Jonas vågar inte heller släppa iväg mig. eftersom jag får såna där jävla svimatacker!!! Okidet kanske är lite onödigt att riskera i onödan eftersom jag tar mig hem därifrån själv. och det är inte det bästa om jag skulle svimma på vägen o ramla.. Oki jonas jag förstår hur du tänker!!Men ni måste förstå mig att jag tycker det är tråkigt..


Jag köpte ju som sagt choklad bollar på ikea. JAg åt alla utom EN i ett paket själv!!!!! så igår sa jag åt jonas att ta med det andra paketet i bilen annars äter jag upp de. Han sa. NEJ du får ha lite karaktär.. Lätt för dig ogravida jävel o säga. haha jag som inte ens har det när jag inte är gravid. Men imorse när jag vakna så hoppades jag på att han inte tagit med de. men FAn han gjorde det. hahahahah Han känner mig..!!! TAck då.. för jag behöver de ju faktiskt inte!! puss puss på er nu ska jag ... ja jag ska ligga här isofan lite

 
 
Ingen bild

catta

19 februari 2009 09:05

hahaha du e gravid då får du äta...
inte vill du att killen skall vara lika liten som trista var när hon föddes. då går de typ sönder.!

vi åker o köper mer! hahahaa ja åt en tugga bara...pöös

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards