Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Läkaren

Av Jenny - 19 februari 2009 18:44

JA nu kommer ett litet tråkigt inlägg .. bara om va läkaren sa.

Hon tror mina revbens smärtor INTE har nåt med graviditeten att göra utan att det är problem sen innan. jaha. men det visste nästan ja gmed. JAg ska iaf göra lite blodprover för att utesluta ngn inflammation så det känns ju skönt. Sen det med min yrsel och mina svimatacker. hon skickade en remiss till öron på karolinska så de får kolla upp ordentligt så det inte är nåt med mina öron..

Då blir nog min syster glad för hon säger att jag börja höra dåligt..Jag blev faktiskt lessen där inne hos läkaren, alltså det är väl klart man blir lessen. Tänk er jag kan absolut inte göra nåt utan att må dåligt. Jag får sitta här hemma i soffan. Så ja ja gblev lessen. och stackars jonas visste inte va han skulle göra.. hehe han har lite svårt för såna där saker. precis som jag.. MEn han satt där. o sa lite stelt.. det går över..ooo haha sen så tänkte han efter lite till o sen la han handen på mitt knä.. erkänn lite gulligt.. MEn det såg oxå lite skoj ut så vi började skratta lite.. 


Ja men så ligger det till.. hon ville inte röntga nu när jag är gravid eftersom det är dåligt för barnet. så det får jag göra sen efter förlossningen. Ja jag borde kollat upp det här för alldeles länge sen. Men fan jag drar mig jämt att gå till läkaren. Nu får det helt enkelt vänta. Jag blev iaf glad att det inte va njurarna.. 


Nu sitter jag här och har precis ätit blodpudding mm så gott med massa lingonsylt och helt ärligt har ja gätit två munkar oxå. ojda.. Jonas är iväg på hockey, det är nåt han gillar. men inte jag. fy bubblan va jag är ointresserad av sport.. JA så jag ska titta lite tv sen sova tidigt. för jaghoppas på att jag får besök imorn av lill Catta.


Puss på er alla glada

 
 
Ingen bild

sofie

19 februari 2009 20:30

jag bajsar på din utmaning! det är ett kort på isak

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards