Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Jag måste

Av Jenny - 22 februari 2009 13:54

bara fråga en sak. lr det är några saker. men jag måste fråga jag kan inte sitta med allt i huvet!!


Skulle ni tycka det är oki om ngn kommer hem til er, ni lyssnar på musik och personen som kommer går bara och stänger av utan att fråga? Eller om ni tittar på nåt på tv men personen byter kanal. tycker ni det är oki?? eller är det bara jag som inte tycker det är oki?!


Nu har vi haft visning den gick väl inte jätte bra, men som sagt så har vi inte jätte förhoppningar heller. Vi kan ju faktiskt vänta lite. Det är inte jätte brådskande. kanske skönt att flytta när man inte är gravid liksom. Så vi får se va som händer..


jonas är och hjälper grannen med flytten sen kommer han hem o hämtar mig till tyresö. Så mormor snart kommer jag hehe.. Och så ska jag få träffa Marlon min söta lilla syster son.oo man saknar han liten är man itne får träffa han så ofta.. Ja han är lite gnällig men han är faktiskt rolig oxå. Han vet exakt vart min bebis är. han pekar på mosters mage o säger bebe.. oo erkänn sött!!?? 


Nej nu ska jag lägga mig på soffan o vila en stund. så hörs vi kram kram


 
 
Ingen bild

Maija

22 februari 2009 21:10

NEJ det är INTE ok. Jag skulle bli skogstokig!!!!!!!
Jag kommer kanske till tyran imon.

PUSS o gonatt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards