Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Jenny - 19 mars 2009 06:46

Vilken helvetes natt jag har haft. Jag kan ju först o främst meddela att det va magsjukan som kom o hälsa på lilla mig. HEEELA natten har jag varit vaken men ändå sovit. ni vet sån där feber natt. Fy fan säger jag. Jag har rört o vänt på mig precis hela tiden. Och hur jävla lätt är det då med en stor bebis i magen som trycker på .. Fy fan!!


Det första jag börja med i morse va ju att börja hulka.. Men jonas den sötnöten va o köpte blåbärssoppa o lite fanta burkar till mig igår kväll. Så jag har försökt få i mig några klunkar blåbärssoppa.. Vi får se hur länge det håller i sig!!! Magen... haha den ser ut som ett bergstopp. Sååå spänd nu efter jag hulkat o tagit i. .Jonas tyckte det såg lite skoj ut.


Vi som har föräldragrupp imorn. Men jonas sa att han kunde gå själv. Ja jag smittar ju fortf imorn. Inte så skoj när människorna är gravida.. Nä måste vila lite nu så jag inte spyr igen


Puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards