Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Jenny - 2 mars 2009 18:41

Ja nu har vi varit där och allt va som det skulle.. iaf med barnet och mina värden.Mina andra krämpor. ja vi säger så här. de kommer jag inte komma undan. Och de kommer bara bli värre. jeho.. sgäer jag. Men hon tyckte jag skulle till läkaren än en gång.. fy fan jag tröttnar..


Frågade om jag inte kunde bara gå så här med revbenen o det. Men hon tyckte jag skulle gå eftersom det bara blir värre för varje dag som går o jag har ju iaf tio veckor kvar. Jaja jag får väl springa dit igen då.. MEn tro mig men tröttnar på att gå till läkare.. Annars brukar jag bara strunta i det o vänta tills det går över..


Kanske därför jag har så här med revbenen nu sa barnmorskan.. eftersom smärtan har jag haft sen förut... hm jag fick mig en tankeställare.. hehe men tala inte om det för ngn oki!!??


På Torsdag ska jag alltså till läkaren igen.. stackars jonas som får köra hit o dit.. Sen på fredag är det första föräldragruppen det ska bli lite skoj. Få prata om förlossningen o så vidare.. Jag får väl sitta o hålla i Jonas så han inte svimmar. mohahahaha..


Puss på er

Av Jenny - 2 mars 2009 09:17

Sitter här och tittar på lite gamla bilder. Jag och Jonas har haft det bra och roligt tillsammans. Vi hann göra massa saker innan vi skaffa oss en bebis.. Det är nog rätt vikigt.. Så nu drömmer jag mig bort lite. O så saknar jag den där Jenny som är på bilderna.. Glad o rolig..


Puss på dig min Jonas

Av Jenny - 2 mars 2009 09:07

blogga gratis. Ibland när man skriver så försvinner en hel jävla fucking text. Ja jag vill byta blogg men måste bara få rumpan ur... Catta du får hjälpa mig sen nä rdu kommer hem..


Jag skrev att jag mår bättre än igår så det va nog ingen fara. O samtidigt som jag skrev det.. så spydde jag ner hela mig själv o sovrummet.. inte sängen som tur va.. Men fy fan va äckligt jag som inte spytt på en vecka. så kom det bara.. kunde inte hålla mig hahahah usch.. Men det va bara att ställa sig i duschen o tvätta av sig.. Sen ta toaletten och sovrummet.. Fy fan säger jag!!


Idag ska jag till barnmorskan o kolla bebben så det är det jag väntar på idag. .. dagens höjdpunkt liksom.. Ja det blir ju inte så mycket annat eftersom jag inte kan ta mig ngnstans själv.. jeho va skoj..


Men nu är det så här mina kära vänner o min kära familj att jag kan inte komma till er nu. Om ni vill umgås får ni ta er hit.. Jag har varit dålig i ca sju månader men ändå fått vara den som åka runt. lite tröttsamt blir det. För jag är verkligen dålig oxå. Men nu kan jag inte mer. Så vi ses väl när vi ses..  Nä nu ska jag kolla film. puss pusd

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards