Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Jenny - 23 mars 2009 16:24

Jaja.. nu har ja gjort som jag blivit tillsagt.. CATTA haha.. jävlar med dig.. hehe.. Men men jag ringde förlossningen för både min kära vän Catta o min barnmorska sa åt mig att göra det..


Ja de tyckte jag skulle komma in IGEN.. ärligt. hur orkar man!!!!??? JAg ringde jonas som nu är på väg o ska komma hem o hämta mig.. Men jag har duschat.. o nu känns det inte som det kommer nå mer.. kanske man kan stanna hemma trots allt?!.. NEj lika bra att åka in o kolla..Men det är faktiskt jobbit.. 


Det är ändå åtta veckor kvar tills han egentligen ska komma ut.. hallå!! Det kanske bara är min kropp som är lite trött o inte hålla inne alla vätskor... vem vet..


Men vi hörs vidare sen om va som händer då..


Tack Catta!!!! puss på dig

Av Jenny - 23 mars 2009 12:47

Helt ärligt ska jag behöva ta en jävla taxi till ica.. jag är verkligen sugen på bravo apelsin jucie..o så vill jag ha krossade tomater. hehe. ska göra värsta goda omeletten nämligen..


Men inget av den här skiten har jag hemma. typiskit.. o helt ärligt igen

JAg tror mitt vatten läcker hela tiden.. Men jag har inte värkar o inte ont.. så jag väntar lite till med att ringa förlossningen o se va de säger..!!!


Att vara gravid.. ja vissa kanske gillar det.. Men för min del va det inte en höjdare!! Men jag längtar till bebis kommer iaf.. då blir det fart i luckan igen. jeho.. puss puss

Av Jenny - 23 mars 2009 09:06

Alltså nu är det så här. jag kan itne ens gå hemifrån ju..O jag är sååå himla sugen på apelsin jucie.. Bravo. haha ingen som vill komma hit med det åt mig.. oo va sugen jag är.. haha..


Jag är inte sugen på vatten lr läsk jag vill ha bravo apelsinjuice. försök o förstå det..


Ja jag är hemma fortf. skönt. Men igår va jag helt borta. tror chocken, stressen o rädslan släppte på samma gång.. så jag blev helt bakom flötet.. hehe..

Kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards