Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jenny - 15 mars 2009 23:07

Ja nu måste jag fan gå o sova.. Tänk er själva en natt utan sömn.. o sen har jag varit igång hela dagen med smärta.. Nu blir det sängen.

FAn just det . jag måste hänga tvätt först. 


Vi hörs imorn puss o kram

Av Jenny - 15 mars 2009 22:35

får jag se om personen S har gjort rätt för sig!! DEt ska bli spännande...


ja Catta det ser fan roligt ut att ha en jävla mage som är allt annat än rund. haha

Av Jenny - 15 mars 2009 21:25

bara visa en sak. Jag satt ju som sagt där i bajsbilen. o kände sammandragningarna rätt så ofta. MEn en sak är rätt rolig med min mage.. den är inte rund utan den är lite bucklig. åt ena hållet. SEr ni på vilken sida han liggeR?? Tro mig det är där jag har jävligt ont!!!!


Tänk nu på att jag SITTER haha magen är ju lite större då.. oki. hehe

Av Jenny - 15 mars 2009 21:20

Bajsbilen!! Ja jag blir inte riktigt klok på den där bilen. haha. Men när jonas hade vaknat fixade han till köket och drack sin frukost.. ja han dricker sin frukost. o tro mig ni vill inte veta vad det är i... bläää!!!


Men hans jour telefon ringer o jag lyssnar lite med ena örat, jag hör han säga bollmoravägen. MEn åå tänker jag, det är ju mina gamla trakter.. min familj.. lr det bästa. MARlon!!!! Så jag skyndar mig o kläar på mig o följer med.. Marlon va hos min moster  Marita.. han blev så glad o se sin Jenny. 


Efter jobbet i tyresö trodde jag att det skulle vara lungt o vi skulle kunna ta oss till vällinby centru.. Nej telefonen ringer inte en gång utan två. Så två jobb till o jag är återigen fast i den där jävla bajsbilen. Men vi kom till vällingby o jag fick min present till min syster köpt!! Nu kommer hon kunna hålla sig så där ung o fräsch lite längre.. Bra va linda.. 


En vätskefylld bild på fyllda mig i bajsbilen. Så här glad ser jag ut när jag sitter där inne. O ja jag har ngn konstig prick på hakan.. det är absolut inte ngn finne.. hehe.. 

Av Jenny - 15 mars 2009 11:09

Nu har tröttmössan själv vaknat.. Men vet ni. han fick först en kroppsmassage.. ja det är jag som är gravid men fasiken han har jobbat häcken av sig hela veckan så han va värd det!


Hm idag kräktes jag upp min frukost.. jag som trodde jag skulle få slippa såna där överraskningar nu. Men icke då, de kommer fortf!!!! Jonas har jouren idag me, sista dagen. Menvi ska ändå försöka oss få tid till att åka till vällingby centrum o köpa en present  o ni alla vet ju åt vem.. Åt min bortskämda syster yster.. Men hon är värd allt bra .. för hon är ju såå sööt... .. hehe


Så imorn blir det först barnmorskan sen till mormor för en middag med födelsedagsbarnet.. Ja hon ordnar inge kalas men vill ändå ha presenter. .. jävla unge.. jag som vill ha tårta.. mmmm.. Jaja nu ska jag klä på mig för att sen åka till vällingby.. vem vet kanske jag oxå får mig en present.. . jeho.


puss puss

Av Jenny - 15 mars 2009 09:55

Man kan ju bli det ibland på nätterna. När jag drömmer konstiga drömmar som om att jag ramlar lr nåt. Så tro mig. JAg tror hela min mage blir orolig då och nervös.. JAg tror lillpojken blir jätte stressad det känns så iaf  i hela kroppen. Läskig känsla är det iaf!! Men haha jag får andas lungt o stilla, ljupa andetag o hålla lite på magen så brukar han lugna ner sig.


Men konstigt det där. Att han känner när jag drömmer, när jag blir arg, lessen orolig.. Men ändå ganska härlig känsla!


Inatt, min sömn va som vanligt skit dålig. Fan den här helgen har jag haft mer ont än innan. Jag som trodde akupunkturen skulle hjälpa.. ok den gör det men jag ivll ju ha bort smärtan helt o hållet!! Nu ska jag .. göra absolut ingenting!! Vänta på att Jonte myra vaknar.. 


Kram på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards