Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Jenny - 9 mars 2009 15:49

Känner vissa människor om att de måste tävla med andra om att man kanske känner en person bättre, vet bättre va den här personen behöver lr vill? Varför bara inte acceptera  läget att den här personen har valt ngn .. men ändå finns där för alla andra som den alltid gjort??


Som sykon t ex vissa syskon kan bli avundsjuka när deras bror lr syster träffar en partner.. o även om de tycker om den här människan så vill de ändå tävla på nåt sätt för att visa.. Att här kommer jag o jag får göra va jag vill hemma hos min bror/syster, jag vet vad som är bäst och så vidare. Som att testa den här partnern. VArför då inte bara acceptera läget o sen vara glad för att din syster lr bror mår bra. Jag prata med en kompis idag som hade det lite jobbit med det här..


Men fan varför sk adet behöva vara så. En partner vill väl aldrig tävla mot en i familjen.. familjen är nåt viktigt och jag tror de flesta är bara glada om deras kärlek har en bra relation till sin familj!!!! Familjen är nåt som alltid kommer finnas där o som aldrig behöver vara oroliga att de blir kvarlämnade. Tänk på det ni alla där ute. Om ni känner att ni kanske gjort lr sagt nåt dumt bara för att visa att ni kan... tänk er för en andra gång..

Partnern är INTE där för att ta era syskon ifrån er utan är där för att hon lr han trivs med din syster lr brors sällskap!!! 


Puss från mig

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards