Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Om våran lördag!

Av Jenny - 5 juli 2010 21:18

Hallå..  lördagen va helt toppen för mig. Vi startade dagen med sol och bad, jag min syster och pojkarna! Vi kom väl dit ca kl 9 på morran och stack därifrån när de flesta började komma! Men jag skulle ju iväg!


Jag tog buss till svärfar för att hämta upp mina saker för att jag därefter skulle vidare med en annan buss till min Tess! Jag kan ju tala om för er att hon vilseledde mig.. alltså jag blev lite lätt stressad. jag sa åt henne att jag kollat upp hur jag skulle ta mig men hon tyckte jag skulle ta en helt annan buss!! Jag lyssnade som sagt på henne och tog den andra bussen.. Men istället för att åka dit jag skulle tog den mig lite lätt fel. JAg ringde upp henne och va lite lätt panikslagen då jag inte hittar där inne istan.. Men jag hittade till slut.. haha.


vi hade nämligen bokat rum på scandic park för en trevlig kväll. Vi tänkte lägga oss ute och sola men herregud va hungriga vi blev.. jag blev så hungrig så jag berättade att jag kände mig lite tjurig.. Vi gjorde alltså oss lite fina för att sen inta ett bord inne på vapiano. Där vi fick en härlig oxfile pasta.. haha Tess ja hennes pasta va extra god då ett hårstrå SATT FAST i en kött bit. inte att den låg där i talriken utan den satt verkligen fast i köttbiten.. ÄCKLIGT... Men hon hade ju lilla Jénny med sig o hon fick en ny. mohaha!! Vi hade det super trevligt.


Mätta och belåtna tog vi oss en liten promenad men jag kände att mina gäspningar kom tätare och tätare.. utan att vi ens behvöde säga nåt tillvarandra utan bara titta i varandras ögon .. så stegade vi mot 7 eleven och inhandlade lite godis för att sen gå upp till rummet och titta tv o äta godis.. Men jag kan ju tala om för er att jag decka innan kl tio på kvällen. hahaha katastrof!!


Men vi hade en super trevlig kväll tillsammans och det ska vi nog göra om lite oftare kan jag tänka mig.. Morronen bestod av en härlig hotellfrukost.. lite snack fr att vi sen skulle sticka hem.. kan ju tala om för er igen då att Tess . ja jag kom lite rätt men hon sa fel ställe igen. hahah så vägbeskrivning är inte något hon ska ägna sig åt!!


Jag skulle till tyresö för att hämta min odåga plus att min Melvin hade kalas..jag kom till gamla stan fr att sen fortsätta mot gullmarsplan.. Men vet ni.. resan till tyresö som redan tar sin lilla tid.. ja den tog längre tid då tunnelbanan inte fungerade. Men fram kom jag till slut svettig och jävlig.. Hittade min familj med mitt barn på hamburgerstället i tyresö.. han åt och va belåten!! Han hade haft det toppen..


Kalaset.. ja folket kom.. det fanns en massa gott att äta.. högljutt men trevligt hade vi det!! Marlons bästa presenter va nog vattenpistolerna han fick av oss och en badring i märket batman.. För han släpper typ inte de sakerna ur sikte!!


Jag har haft toppen dagar här ute i tyresö trots att jag inte har min data med mig haha.. Jag är kvar till imorn kväll.. då kommer lite bilder.. puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards