Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Ändrade planer som vanligt.

Av Jenny - 7 juli 2010 12:07

Jag började göra ordning min gröt här hemma ungefär tjugo över åtta. Melvin började gnälla mer och mer, ramla omkull gjorde han oxå hela tiden. Precis som han alltid gör när han är dunder trött det är som om hans balans sinne försvinner när han blir trött!


Men jag tänkte att jag skulle äta min frukost packa ner sakerna för att sen sticka in mot stan!! Tydligen inte . Melvin kunde inte hålla sig vaken och somnade väl runt kvart i nio.. direkt när jag la han på huvudkudden. Oavsett om dörren smällde, gubbarna utanför klippte gräset han somnade!! Trött är han kan jag ju tala om min stackars prins. Så han fick sova jag ville inte tvinga ut han i vagnen, låta han vänta ännu en halvtimma. 


Medans han sov så la jag mig på balkongen en stund och njöt av solen där istället. Nu har han nästan precis vaknat.. så alltså sov han i tre timmar idag oxå. Varför är han så trött??? någon som har en ide varför? jaja nu ska vi ta oss till barnmorskan kolla lite fötter på odågan! Sen åker jag in mot stan för vi ska till proteinkungen och prata lite, lära lite. 


Efter det.. ja då jävlar blir det träning!!! jonas får fasiken ta Melvin så jag får köra ifred.. Armar står på schemat och jag längtar!! 


Nu har vi ätit våran lunch.. mätta och belåtna börjar han kasta saker omkring sig.. precis som alltid.. 

  

Ser ni att han VET att han gjorde nå fel där haha. min söta prins..


Här kommer även en bild på min älsklings Marlon i sin nya frisyr.. Jag hade velat haft en smalare rand.. Men frisören ville inte lyssna på mig som den 20 åring hon va.. Ja men nästa gång så.. Håret på han växer ju som ogräs

  

Är han inte söt min lilla Marlon. Han är såå jävla duktig med Melvin. Självklart blir det lite avundsjuka och slag.. Från båda!! Men så fort Melvin är lite ledsen springer Marlon till undsättning och gör va fan Melvin vill.. haha.


Nä nu ska vi duscha snabbt sen sticka.. lite bråttom har vi.. haha som vanligt

 
 
Ingen bild

Peter

8 juli 2010 07:05

HAHA melvin är ollad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards