Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Promenad!

Av Jenny - 11 juli 2010 08:42

Igår höll Melvin och jag oss inne på förmiddagen medans pappa Jonas va i proteinkungenbutiken och jobbade. Han slutade kl tv och då skulle vi träffas inne i stan för en lunch. Självklart tog jag mig en rask promenad in så odågan fick sig lite sömn!


 Självklart kunde jag inte hålla mig från att gå in i Gstar butiken inne på gallerian när det stod SALE på alla fönster. Ringde Jonas och frågade om han ville ha något men det ville han inte. Men jag gick in ändå. Båda butiksägarna va i affären och de blev glada att se oss efter en lång tid.. Självklart köpte jag något.. vem fan kan hålla sig!! Till Jonas blev det ett par byxor, strumpor och kallingar. Till mig blev det ett linne.. kunde säkert hitta mer än det. Men tänk er själva, en rask promenad på en timma i solen.. SVETTIGT!!!! Inte så fräsch alltså. Nöjd och belåten gick jag och Melvin  till vapiano på stureplan där vi skulle träffa upp pappa Jonas för en lunch!


Jag bytte om i bilen och gjorde mig lite gotta luktare och så vidare haha. För efter lunchen va våra planer att titta på tapeter till tre rum.. Det tog inte alls lång tid innan vi va överens om tre tapeter.. jippi.. det börjar gå framåt !!


Solen stekte så jävla hårt så vi stack till hellasgården vi tre och tog oss ett  bad.. hur mysigt som helst. Sen avslutade vi kvällen med en middag med familjen olsson!!! Hur mysigt som helst hade vi igår..



Jag och Melvin sov över hos systern min då vi ska på kalas idag. jonas slipper bara han kommer och hämtar oss.. hehe. Men imorse tog jag ännu en promenad. Alldeles ensam jätte jätte skönt!! Svettigt, jag sprang även vissa bitar. MEn nu ska ja gberätta för er. Sista biten jag hade kvar hem kom det en bil. Jag tog regnr men får tydligen inte skriva upp det säger mamman och systern min!! Men jag har fan lust att göra det!! En gubbe på ca 60 år eller mer körde förbi, saktade in och nästan stannade.. ögonen tittade ut på gubbfan. Han körde kanske i tio km i timmen och hade öppet fönster och tittade ut.. glodde ut!!!!! Sen körde han förbi för jag sprang då.. va tror ni gubbfan gör. Jo han vänder lite längre bort och kör förbi igen.. Då tog jag en annan väg hem som man inte kan köra bilen på! Äckliga äckliga jävla gubbe!! Jag vill gärna skriva ut regnr men tydligen får jag inte det!!!


Nu blir det frukost dusch för att sen gå på kalas.. puss på er


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards