Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Vilken värme!!!

Av Jenny - 11 juli 2010 21:02

Alltså jag älskar verkligen denna värme. Men idag hade det inte gjort så jätte mycket om den lyst med sin frånvaro.. istället blev det varmaste dagen!! som ni kanske redan förstått så har vi inte besökt stranden idag utan vi stack ju på kalas!!


Svettigt värre va det men trevligt som alltid! Det va min kusin Jimmy som blev 20 plus att vi firade lilla Isak min kusin Sofie/gudmors son. Jimmy är alltså Isaks morbror så de delade kalas!! Sofie hade varit jätte duktig och fixat två fina tårtor

    

tror ni det är Jimmy eller Isak som ville ha spider man.. hehe jag tror nog Jimmy...

Självklart blev det lite kakor och bullar oxå

  

Fina damen som fixat allt detta hon ser ni här

  

Melvins fina gudmor! 


Vi stack sen till systern min och väntade in pappa Jonas som skulle hämta oss plus mamman min .. hon åker tyvärr hem idag!!! Jag ville gärna ta mig ett dopp men Jonas va inte riktigt med på den iden då han hellre ville träna lite senare.. jag höll med så vi stack till sjöstaden istället och tog en varsin glass, eller jag höll mig faktiskt men Jonas ohc Melvin fick sig en varsin glass. O som i vanlig ordning tyckte Melvin det va toppen!!

   

Vi satt där på bänken och tittade på när barnen sprang i fontänen.. Melvin höll sig lite undan, han ville helst inte bli blöt! 


Sen drog vi mot sumpan där jag som alltid blir avsläppt för att sticka upp till sats och träna sig lite. idag blev det en halvtimma på stampmaskinen och avslutningen blev mage plus ländrygg.. det va jävligt härligt och svettigt!! 


Haha sen ska ni få höra.. jag är ju en person som bara älskar trance, techno, psykadelisk.. ja grym musik helt enkelt. För några år sen innan jag flyttade till göteborg så hängde jag och min kusin Nathalie alltid på såna fester oavsett om de va i skogen eller på klubbar!! Vi va alltid där och dansade mest av alla.. Ja nu tänker ni säker att det va massa knark inblandat .. men tänk va fan ni vill!!! Men ialla fall. Jag tog bussen som skulle ta mig till balance i solna där mina killar va. .och busschaffören kände igen mig direkt.. mitt namn och hur gammal jag är. haha komiskt.. han kommer ihåg mig från min "ravetid" och att jag aldrig kunde vara stilla.. haha precis som jag inte kan idag heller!! Men erkänn lite skoj. det är nu ca sex år sen jag gick på en sån fest.. ja världen är liten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards