Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

USCH!!!

Av Jenny - 18 juli 2010 08:56

Jag är lite lätt irreterad, jag är inte så förtjust i när folk ska säga en massa saker för att sen tro att det INTE kommer fram men det gör det på ett eller annat sätt. Jag är så trött på att försöka så det slutade jag med för ett tag sen och tänker nog inte försöka igen. Chanserna har blivit så många att tålamodet försvunnit från mig. 


När väl tålamodet försvunnit då är det svårt att ta tillbaka det. Om man tycker någon har betett sig fel, sagt nåt dumt så säger man det istället för att gå runt och snacka. det värsta är att, eftersom jag är en stark person som säger om något känns fel så är det jag som får skulden för allting! Eftersom jag inte blir ledsen och tycker synd om mig själv utan för att jag säger åt .. sen är det inte nåt mer med saken. Men då är det jag som är boven tyvärr!! 


Trots det kommer jag aldrig sluta säga til om någon beter sig illa mot mig eller om något inte står rätt till när det gäller mig!! För jag orkar inte ta en massa skit mer så jag säger till. 


För en tid sen brydde jag mig lite mer om andra tyckte det va jobbigt i vissa lägen men inte just nu för det är inte alltid jag som är boven bara för att jag är den utåtriktade och vågar säga vad jag känner och tycker!! 


Men men sånt är livet och jag behövde bara få ut mig lite aggressioner. 


Nu ska jag och mina killar ta oss någonstans.. kanske till en lekpark för lite bus och lek!! Inne vill vi ju inte sitta, det är söndag ochdå kommer tydligen söndags ångesten haha. då är det bäst att hitta på en massa saker.. 


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards