Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

I alla grupper!

Av Jenny - 21 juli 2010 21:42

Det bildas ju alltid olika grupper i vårat släkte. Ja ni vet, "nördarna", "technomänniskorna", "fitnesssläktet" Ja ni vet en massa olika grupper finns det. 


Jag är en person som alltid åkte på en massa skogsfester och så vidare för några år sen, droger nej det tog jag inte!! Behöver inte!! Sen har vi träningen även där har jag tillbringat en massa timmar, dagar och veckor. Men jag har aldrig grupperat mig med människorna!


Som på alla techno fester det va hur jävla skoj som helst att träffa alla roliga där borta men jag valde att det va fest vänner. Ja men ni förstår. Grupper.


I alla de här grupperna är det så jävla mycekt skit snack! Man blir förvånad hur mycket de egentligen snackar om allt och alla! De snackar om sin bästa vän, om sin fiende om dig. sen behöver det inte alltid vara skit snack de pratar om men iallafall saker som kanske kommit fram i förtroende! 


Jag tror inte jag är gudsbästa barn absolut inte. MEN säger någon nåt till mig i förtroende då stannar det där. Märker jag att en av mina vänner mår dåligt ja då går jag inte och snackar om det utan jag frågar direkt. Sen kan jag uttrycka mig till andra om jag har en uppfattning om en person absolut men jag säger ju inte något då jag inte kan stå för!! så nej jag tror inte att jag är gudsbästa barn. 


Men det här skitsnacket, alltså varför upphör det inte. Besviken har man blivit några gånger när man tror att. NU har jag träffat någon som är helt toppen.. Men så kommer det där snacket. Det är väl ingen som blir glad om ens hemligheter eller något annat smått o gott kommer ut?!


Nej jag har inte råkat ut eller inte vad jag vet iallafalll. Jag bryr mig inte heller, jag är en rätt öppen person så det bjuder jag på i sånt fall. Men jag ville bara tala om att det är tråkigt att bli besviken på människor när man verkligen tror gott om de!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards