Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Bara en vanlig lördag

Av Jenny - 25 juli 2010 08:02

Jag testar nu att blogga från min iPhone, det har nämligen inte fungerat tidigare! Igår, lördag hade jag o mina killar en underbar dag. Jonas har ju jobbat så jävla mycket med lägenheten att han ingen fritid haft! Men igår tog vi oss en hel dag. Dagen började vi ju borta i butiken men på lördagar handlar det om tre timmar så det är inte hela dagen. Melvin tröttnade lite lätt att sitta där inne så jag tog med mig han till en lekplats precis utanför där han fick kasta hur mycket sand han ville. Haha jag måste berätta om en kund som kom in. Han började titta o fråga om det mesta vi har där inne, ville gärna handla men den här killen levde nog förr i tiden. Han hade nämligen inga pengar utan ville byta till sig lite produkter med några pike tröjor, haha. Jonas sa åt han att det inte går till riktigt så, killen tackade för sig och talade om att han kommer på måndag, MÅNDAG?? Då är det ju jag som jobbar!! Efter PK tog vi bajsbilen o åkte mot Tyresö för att inhandla lite lunch. Vi köpte med oss o drog sen hem till min syster. Där vi stannade resten av dagen. Efter middagen va min syster så snäll att hon tog våran gnällis så jag o Jonas kunde få lite egen tid, vi drog till kista för lite shopping. Jonas är nämligen inte som alla andra, han älskar att shoppa, han älskar även att leta kläder åt mig. Jag tror inte att han misslyckats en enda gång. Även igår lyckades han o hittade mig en jätte fin klänning i den första butik vi gick in i sen hittade vi oxå ett par skor till var o en! Sen åkte vi hem igen för att titta film DÅ fick Jonas jobb. Vi alla tre hade en toppen dag. Bilder på shopping resultat kommer senare när jag har min data!Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards