Alla inlägg den 11 september 2010

Av Jenny - 11 september 2010 21:19

Jag blir väl det igen när jag har fått ordentlig sömn. Melvin sover rätt dåligt nu. Det är ju nytt hem, nytt eget rum och nytt dagis. Så nätterna blir lite finurliga men vi ska bara ta oss igenom det så kommer vi sen bli gladare och piggare igen!


Jag tänkte bara visa lite bilder för jag blev klar med Melvins rum idag, det fattas en hylla och en jävla massa leksaker men de ska vi bara ner till källaren o hämta

     

Sen fixade jag ordning lite i badrumet, där fattas badkaret och en spegel, eller spegel skåp vi får se

     

Sist men inte minst tog jag kort i köket.. Men det ser ut som det gjorde sist, vi har köpt tapet somska upp där bakom hällen sen skulle vi tydligen lacka tapeten för den skyddas då mot fett och os..

   

Efter fix, och jobb på pk så har jag och Melvin varit ensamma. Varit ute på gården o lekt lite plus läst lite böcker här hemma då vi inte kopplat in tvn ännu. En mys dag för oss två..

   

Lusten till att blogga kommer säkert snart igen. Men som jag sa.. jag måste få sova ut lite först då jag inte fått göra det på några dagar.. MEn snart så.. Jag ska t ex gå och lägga mig nu.. så godnatt alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards