Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Björn Axen

Av Jenny - 28 mars 2009 18:48

Ja de ska ju vara liksom proffesionella... Dyrast i stan o så vidare. Vi tog ju oss in till stan idag för jonas ville klippa sig.. o bli lite fin för sin gravida flicka. Så han ringde och boka tid och han fick en på björn axen inne på åhlens.


Efter vi gått lite i stan o så gick vi dit för klippning. tänk er att en klippning kostar minst 600 kr där borta. Så man vet ju att man får en grym frisyr när man kommer därifrån.  Jonas hade tid kvart i tre. JAg gick runt lite granna medans o inhandla skönhets produkter åt mig. Sen va klockan ca kvart tre så jag gick o satte mig för att invänta Jonte myra. 


Men hm tjejen som klippte han hade typ precis börjat med nacken. Jag tänkte oki.. Men det är säkert skit bra. Sen blev halvtimman en timma. Jag satt där snällt o vänta. Men jonas syster kom. JAg bad henne kolla in lite grann för när jag kolla såg det inte bra ut på långa vägar.. Hon såg skräckslagen ut. För det stod en annan kille med i den där klippningen nu som hjälpte den här tjejen som hållt på med jonas i en timma redan. 


Fy fan tänkte jag. stackars jonas han sitter där o undrar va fan som händer. 


Jag kan summera lite o säga så här. Tjejen va en lärling. det hade de inte alls tyckt de behövt tala om för jonas. Klippningen tog två jävla timmar. alltså två timmar. och det blev ändå inte osm jonas ville ha. plus att det blev hackigt och sackigt.  Den sista klämmen typ fick han killen göra på jonas. För hon hade klippt helt fel. 


Fattar ni att Björn Axen gjorde så här . Ok om de liksom talat om att hon va lärling o kollat med jonas om det va oki. O att hanskulle räkna med några timmars klippning o kanske inte helt som han vill eha. Men nej det gjorde de inte. De satte han i enstol där han trodde han skulle få värsta frisyren. Men kom därifrån två timmar senare helt jävla svettig och ja självklart är han fin han är alltid fin. Men han fick inte osm han ville och det va inte riktigt rakt..


Tycker ni att man får göra så här. Alltså inte ens tala om för människan som ska klippa sig att hon som klipper kanske inte riktigt kan sin grej..???!!! borde d e inte frågat om det va ok först? 


Jag säger så här. Killar deras hår växer fort o det funkar alltid med kort.. Men tänk er om en tjej satt sig där.. hon som klippte gjorde ju fel rätt mycket så det blev bara kortare o kortare.. VA fan hade hon gjort om det suttit en tjej där nu?? ärligt. va hade hon gjort. hon hade förstört den här tjejens hår. Nej dåligt av Axen tycker jag.. Man måste meddela kunden om det blir nåt sånt. Så hon lr han får välja själv va han vill.


När jag gör slingor, tvättar o klipper mig. tar inte ens det två timmar!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards