Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Kvällen

Av Jenny - 28 mars 2009 22:46

JAg har haft en väldans trevlig kväll. Faktiskt.. Men tro det eller ej. självklart har jag blivit irreterad några gånger men svalt det. Men jag kommer nog aldrig få de där bra känslorna tillbaka igen... Utan det är som det är .. o människor verkar inte kunna ändra sig!!


Jag, Jonas Jenny(lillasystern) och Fredrik (lillabror). Har suttit här hemma i våran fina lägenhet.. VÅRAN!!  Det är inte bara jonas ekonomi och jonas lägenhet utan vårat tillsammmans. så nu har jag fått det ur mig.  Men vi har iaf haft en jätte trevlig kväll med massa god mat o så vidare. Kollat på csi. Vi hade t o m släckt alla lampor när det skulle vara släckt.. så lite stolt är jag ju.. jeho. hehe


Men sen kommer vi till det här att jag är gravid. Varför är det så svårt för vissa människor att bara ta det. Det handlar inte om en livstid utan om nio månader. fö rmig är det sex veckor kvar.. Absolut inte långt!!


Jenny jonas lillasyster har varit en ängel kan jag tala om .. oo hon är så söt så jag nästan blir rörd.. det trodde jag inte . förlåt men jag gjorde inte det. Men hon kommer in o frågar hu r jag mår. o hon liksom.. ja hon vill finnas där!! det betyder mycket.


Sen har vi vissa som inte alls kan ha ngn förståelse.. tyvärr komme rjonas in där i den bilden absolut inte ensam o absolut inte mycket. .. Men man vill ha lite stöttande och tröstande från pojken sin. jaja det kommer väl med åren. hehe. O vi som är gravida blir nog aldrig nöjda. nej nu va jag lite orättvis mot han. Jo han är världens bästa..


MEn sen de andra... mm ni vet.. Som vill ta MIN man ifrån mig.. nu när jag har det som jobbigast.. nu när jag är rädd att lillen ska komma vilken sekund som helst.. De som vill att MIN man sk aåka från sthlm för att göra nåt.. Nej tack. Tänk om nåt skulle hända.. VA skulle jag vända mig då??? o om jag skulle börja föda o jonas inte är i sthlm.. hallå.. nej tack!!


Men det måste jag sitta o förklara.. nej det räcker för min del nu!!! Nu de sista veckorna är det fokus på mig.. bara mig. Ja för så är det.. O är det ngn som inte gillar det. kan de sticka o komma tillbaka senare när jag inte är gravid mer.. jeho. haha


Men vet ni vad jag är glad ändå.. o har som sagt haft en väldans trevlig kväll.. puss o kram

 
 
Linda Byström

Linda Byström

29 mars 2009 18:26

Hmm... vet hur det är med människor som inte förstå, eller vill förstå... Suck suck. Sköt om dig gumman. Kramar

http://www.metrobloggen.se/lindafitness

 
Ingen bild

jag själv

29 mars 2009 22:26

ja jag vet.. de är hemska men vissa måste man stå ut med av olika anledningar.. men tro mig.. snäll är jag inte. mohahaha hahah
kul att du titta in... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards