Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Min söndag

Av Jenny - 29 mars 2009 22:58

Ja det blev en lång dag idag. Vi åkte runt till olika gym och lämna lite varuprover o hoppas ngn nappar!! Stolt blir jag över jonas att han är så duktig..

Men fan jag satt i bilen hela dagen haha.. Sen styrde vi bilen mot babyland i bromma.. eftersom vi skulle få hämta ut våran vagn och bilbarnstol.. shit det börjar bli på riktigt nu.. lite nervös är man. Men vagnen va sååå himla fin så jag tror allt blir toppen  hehe.. Väl inne på babyland träffade vi söta lilla familjen. Sebbe, Klara och deras lilla Tindra.. lr liten o liten hon är fyra snart.. men tro mig.. herregud vilken söt flicka.. o hon är lite kär i jonas oxå.. så han fick fullt upp. 


Klara följde medm ig hem medans killarna åkte och träna. Tindra fick följa med de o vara i barnlandet på balance.. Så jag och Klara satt här hela kvällen och snacka en massa . vi har inte träffast på ca 15 veckor.. Ja fö rhon är i femtonde veckan o har inte mått så jätte jätte bra... MEn nu fick vi ur oss allt. mysigt va det..


sen ikväll har jag och jonas bara myst lite granna.. nu ska jag sova för trött är jag. Bild på vagnen kommer imorn. Jag måste ju bara visa den. Tänk er .. att jonas min lilla jonas han valde den alldeles ensam. Han visste va han ville ha kan jag tala om.. oo va gulligt hehe..


Nej nu harjag inte nå mer att tillägga förutom att jag är trött. o imorn blir en händelserik dag.. ja ni får veta imorn.


KRam på er alla glada. men på er oxå som inte är så glada som är bittra o avundsjuka..

 
 
Michan

Michan

30 mars 2009 07:20

Aaaaw thanks :-D
Hoppas att ni haft en bra helg ! :-D
Du får lägga upp mer bilder i din blogg förresten bruden :-D

http://www.metrobloggen.se/22

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards