Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Jenny - 9 augusti 2009 14:29

Blev axel och biceps träning. Tränade på zenit.. och det va inte mitt favorit ställe kanjag tala om. Ja det är jätte jätte stort o nytt o så. MEn fanman vill ju inte hinna vila 5 minuter innan man hinner till nästa maskin. Så nej jag tyckte inte om det.!!


Ja gmed mitt lokal sinne höll mig i ETT rum för att inte gå vilse. hhaha sant faktiskt!!! sumpan och hötorget är mina favoriter. Men helt jävla ärligt.. De borde fan skaffa barn passning. för jag vill ju kunnaträna på dagarna nu när jag ändå bara är hemma.. 


Odenplan kan jag inte visa mig på ännu jag ser ju fanhemsk ut.. mm det gör jag. va ni än säger där ute!!!


puss puss

Av Jenny - 9 augusti 2009 14:25

va vi ju på 30års fest i linköping. Melvins farmor va hos faster jenny o tog hand om odågan!! Men Jonte fick gå hem vi 7 tiden för Melvin va så lessen, då tycker vi båda att han ska få vara med mamma eller pappa!! Så Jonas gick hem o sövde han.


Men hm som de två småbarnsföräldrar vi är så blev vi trötta o orkade inte hänga me vidare på kvällen. Vi gick och tog oss en varsin kebab för att sen gå hem o nana!! Varmt och trångt va det men vi somnade. Sen kl 0400 ville odågan helt plötsligt vara vaken.. mm jag försökte verklgien få han o sova. Det va som att han kämpa mot sömnen.. 


Så han låg vaken till halv sex!!! Sen sov vi till halv åtta. Utvilad.. jag nej inte idag inte.. Men det är osm jag säger. Han vill helst sova ensam. han vill inte sova mellan mamma o pappa!! Duktig unge!!! Nu sitter vi o väntar på att få lunch för att sen ta bilen mot sthlm igen.


Man längtar fan hem när man har bebis. hem till hans saker, alt blir så mycket lättare då. Jag hoppas på att hinna en träning idag. vem vet.. kanske kanskeinte..


Puss på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards