Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Jenny - 20 augusti 2009 22:33

 va resturangen vi hamnade på ikväll. Jag och min lilla familj plus Jonas  kompis med hans gravida flickvän. Vi ville äta på ett annat ställe först.. Men så va det en timmas väntetid.. vi tog den.. efter en timma va det fortfarande en timmas vänte tid.. Så vi bestämde oss för Avalon!!


Det va god mat o rätt trevligt sällskap.. ja man kan inte älska alla. Och den här tjejen är en tjej jag faktiskt har lite svårt med.. orkar inte gå in på varför. MEn så är det bara. Men jag sitter o ler ändå.. o pratar med pojkarna!! Nu sitter vi här i soffan o slappar lite.. för imorn..


så har jonas fixat en överrasknig åt mig.. Vi sk apå hotell o mysa.. vi ska nog träffa min finaste Anca på kvällen med hennes pojke o äta nå gott. Sen ska vi till hotellet o sova ut... o kanske få lite massage på lördag morron o lite träning. oo vilken härlig kväll det ska bli!!


Tänkte gå o sova nu så jag är utvilad imorn.. SKa iaf ta min morronpromenad... jeho. jippi haha.. puss på er alla glada.


Jag saknar er alla där hemma ska ni veta.. söndag ska jag och familjen på ett barnkalas iaf.. det ser vi fram emot.. puss puss

Av Jenny - 20 augusti 2009 15:59

ja jag är absolut inte nöjd på långa vägar. JAg mår nästan dåligt när jag ser mig själv i spegeln.. eller när man inte har byxor på sig o ser sina äckliga lår.. Men det kommer sakta men säkert!! hoppas jag iaf..


Det har hänt lite på kroppen även om vågen står still.. Oki magen är inte så jävla fast .. men den har iaf blivit lite mindre. Ja jag klagar.. men jag tycker verkligen inte om min kropp för tillfället.. O nu har det inte blivit nå träning heller.. Det blir inte så när man får ta allt själv..!! tyvärr.. 


SEn när jag egentligen ska ha mina träningsdagar då vill gärna grisen där hemma träna.. eftersom han jobbat eller nåt på sin tränings dag.. !!! jaja klaga är inte nå bra.. 


Men nu kan man iaf börja lämna in han på barnpassning. nog om det.. lite formstatus kort här..

Av Jenny - 20 augusti 2009 08:50

va stället vi hamna på till slut igår!! Vi gjorde i ordning oss tidigt på morran för att komma iväg!!


Sen åkte vi.. hm ojda liseberg öppnade kl 15.00 jaja det va bara att fortsätta vidare ngn annanstans då. Så vi åkte o hälsade på Jonas kompis, han håller på o bygger ett hus i gråbo o vi åkte o titta!! Marlon tog sig en tupplur inför det väntande.. Nu kan jag oxå tala om att Marlon ... han är aldrig tyst. alltså aldrig!! Trött på sitt namn kan jag tala om att man blir!!! Neeeenny.. ja marlon.. neeeennnyyy ja marlon.. mamma? hon är i turkiet. pappa? ja han är oxå i turkiet... neeee.. neeennnyy ja marlon. mamma? hon är i turkiet.. ja så håller det på.. 


Men igår sa jag. Marlon vi ska åka karuseller.. jippi.. Sen kan jag säga att han inte slutade säga det.. Han sa.. nenny. ja  marlon.. kokka.. ja vi ska åka karuseller.. bippi.. ja jippi.. neeennny.. ja marlon. .kokka ja vi ska åka karuseller.. bippi.. ja jippi. haha så hans nya ord är kokka= karuseller och bippi = jippi


Vi kom iaf fram till liseberg til slut o där åkte vi massa karuseller.. Egentligen va han liiite för kort men det fick gå en då.. men hm.. jag tror de va lite för läskiga karusellerna.. men han klarade det galant.. han satt i berg o dal banan. oooo oooo oo hahaha oo va söt han va.. Vi hade en alldeles underbar dag.. MElvin fick vara med hela dagen.. o sov inte en blund.. för pappan tyckte han skulle vara med. MEN jag tror han ångrade sig sen när han märkte att odågan inte ville sluta skrika för han va så trött.. haha. ja man lär sig alltid ngt nytt..


Marlon vann, vattenpistol.. boll och godis påse.. vi spelade inte så mycket o så fick han en liseberg kanin ballong.. för det ville han ha..


puss puss

Av Jenny - 20 augusti 2009 08:34

Torsdag. Vi vakna rätt tidigt för att Melvin ville inte sova längre än till klockan 06.00 jätte skoj.. Jonas fick gå ner med han så jag och Marlon kunde vila vidare. Marlon satt o kolla film på datan jag me.. hm.. visst med ögonen stängda då ra. mohaha..


Nu fick jag gå upp o självklart går jonas o sover då.. som vanligt. Jag kan säga så här. Melvin är snart 4 månader. Jonas har inte tagit en enda morron... Han kan ju ta nätterna men sen när det är tidigt på morran så tar jag oftast över så han får sova...!! Dumt jag vet. Men när han har melvin på morran så försöker han inte vara så tyst som möjligt så jag vaknar ändå.. o då kan jag ju lika gärna vara uppe!!


Igår gick Jonas ut.. jag tyckte inte om dte kan jag ju tala om.. För först har vi inte sett han på nästan en vecka på grund av allt jobb. Sen kommer han hit för att ha semester med oss. Men då tycker han att han ska gå ut med sin "bästa kompis".. Anledningen till att jag skriver inom " är för att..


Den här kompisen.. jonas tycker det är hans bästa kompis o jämt när vi kommer hit så vill han gärna umgås med han.. o gärna ensamma oxå.. Självklart vill man umgås med sina vänner ensam ibland.. MEn om den här kompisen tyckt lika dant hade väl han pallrat sig ner till sthlm för att umgås med SIN bästa kompis?? Jag har varit med jonas lite över två år nu. Och den här kompisen har varit hos oss två gånger. För att första gången kom han o hans tjej hem från thailand o de behövde ngnstans att sova.. Andra gången va för att han skulle fixa nå visum o behövde ngnstans att sova!! 


Så ja jag blir fan lack.. Varför ska jonas då skita i oss på sin semester med oss för att träffa han själv.. Det värsta är oxå att jonas ville hitta på nåt idag egentligen men det kunde inte kompisen.. nej för då är hans tjej hemma igår jobba honh ela natten.. SEr ni det roliga i det hela..!!


Nej usch igår och i natt va jag fan så jävla lack.. och lessen. Jag som inte orkade ta ännu en natt.. fick göra det iaf.. Jaja sånt är väl livet inte vet jag.. Jonas är hur duktig som helst med MElvin och han är världens bästa men ibland förstår jag inte hur han tänker!!


Så idag är jag fan grinig!! Först för han gick ut o tog för givet att jag skulle stanna inne med MElvin. Sen för att han gick ut o kommer vara trött idag. Alltså kommer jag få fixa allting.. o så kommer vi sitta här för han kanske inte kan köra dagen efter han druckit.. ja så jag är fan lack idag.. Är det ngn som håller med mig??

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards