Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Jenny - 12 augusti 2009 21:21

fick fin besök idag av Kurr kurr!!! Det va skönt att få kramas lite med henne. Tycker både jag och MElvin.. Man kunde ju typ tro att han skaffat hängbiljett till Kurr kurr famnen..hehe.. Han tyckte väl att mamma Jenny skulle få vara lite fri o kunna duscha o laga maten åt oss!!


Hon va här i hela fem timmar men det kändes som EN.. kurre jag lovar!!!! äh .. jo men självklart.. mohaha.. Vi hade en trevlig kväll. BAjsblöja böt hon t o m.... o va hur duktig som helst.. Sen fick Melvin ett bad..


Hm han är lite orolig i själen när han har tagit den där astma medicinen o det är itne nåt jag gillar.. för han brukar vara så nöjd o glad.. hm vi får se hur det blir till slut!!


Här ser ni bildbevis att han skulle vara med sin Kurre hela kvällen

Av Jenny - 12 augusti 2009 21:10

så hade jag tänkt att vila hela dagen ju.. mm visst tjena hej.. Jag träffade rara söta lilla Anna klockan elva i hennes tränings lokal.. bara så ni vet alla där ute.. tisdag näst nästa vecka börjar stripen. . tro mig där är jag.. mohaha..


Det gick bra.. hon tycker nog jag är lite konstig. hehe.. hon behöver ju lite information om mig o min träning för att kunna hjälpa mig så gott det går.. hm men jag.. ja jag babblade på massor.. men kanske inte omdet hon BEHÖVDE veta haha.. men det gick bra o jag va glad hela dagen efter mötet!!


Sen tänkte jag att jag skulle hem o sova eftersom jag tänkte vila idag.. MEN jag styrde kosan åt fel håll o gick mot solna. Sen hamnade jag på mitt gamla jobb oo va kul o se alla barnen jag saknar de så otroligt mycket.. 


Emil chefen han hälsa jag inte ens på etfter hur han betedde sig mot mig när jag blev gravid!!!! MEn det va mysigt att få träffa alla igen. o de tyckte melvin va såå söt..


Sen tänkte jag.. jag går hem nu.. Men nej då jag fortsatte mot solna centrum o tog mig en lunch. Sen fortsatte jag promenaden till ica maxi.. Mensen va jag fan trött så jag stegade mot busshållplatsen.. 


Det va mycket vila för mig idag... hm.. ja så är det väl när man har lite för mycket energi. hahaha..puss påer

Av Jenny - 12 augusti 2009 08:46

mitt pick och pack plus odågan o drar till göteborg!! Nu är det så här att jag ska ha med mig min Marlon oxå!! Min syster tror itne ritkigt jagkomer klara det. MEn hallå MArlon är ju hur go som helst.. o melvinhan me. mohahahah vi får se. om jagkommer fram hel till göteborg!!!


Men det är ju bara tre timmar på tåget hur långsamt kan det gå egentligen.. Jag tror jag klarar det.. jag vet oxå att Marlon kommer vara såå duktig för han ska ju hjläp amig med sin kusin o det tycker han om.. OM Melvin är glad förstås.. jo men det här ska gå!!



Sen kommer vi ju fram då är ju mormor lisa där o väntar.. Sen på tisdag så kommer min fina Jonas o håller oss sällskap. Liseberg o träffa gamla vänner plus träning..veckankommer bli hur skön som helst. jeho.. 



Av Jenny - 12 augusti 2009 08:21

alla glada!  I natt vaknade Melvin halv fyra o ville ha mat. Men jag tror han fortf va ledsen över läkar besöket stackars min melvin. Han fick mat sen fick han somna om i mammas famn för att sen för första gången sova mellan mamma o pappa haha oki inte första gången men det är inte vanligt eftersom han helst vil ligga i egen säng!!


Sen vaknade han kl sju nästa gång. O då testade jag den där astma saken för första gången han gilla den haha.. ärligt han gjorde det!! Skratta när den kom nära.. eller förresten han skrattar åt det mesta.. Nu ligger han naken här brevid mig o myser lite med snutten. Jag själv ska äta frukost för att sen....


Åka o träffa Lilla söta rara Anna!! Jag ska ju ha lite PT timmar av henne plus att jag och de som är sugna ska gå på lite strip aerobic hos henne. Det är grymt.. så fort det börjar kommer jag bli fin igen hahahah.. 


*Nej nu ska jag skynda mig på lite granna.. puss puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards