Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Jenny - 16 augusti 2009 21:27

en dålig kväll!! Mamman min är sjuk så jag har fått vara själv med Melvin och Marlon. Det hade absolut inte gjort nåt om Melvin varit sig själv. Men han va tyvärr inte det. Utan han sk rek o skrek .. Stackars Marlon som oxå ville ha sin del av uppmärksamheten fick inte riktigt det!! Men jag tog fram leran med alla tillbehör till som han fick av moster Jenny igår!!


Den gillar han att leka med o kan t o m sitta en timma med den!! Det ni linda o ken!! Det tråkiga oxå att allt det här hände va att tonys mamma va på besök. söta Solveig.. Marlon blev endamppojke o Melvin fortsatte att skrika! Så jag tog vårat pick o pack o gick ut med odågorna!!


Melvin han somnade direkt. Jag och Marlon gick runt till lite olika lekplatser här i området!! Det tyckte hanva skoj. och eftersom Melvin sov fick Marlon ALL min uppmärksamhet. Jag åkte t o m rutchkana.. o tro mig. det gör jag inte!!! Sen gick vi till lekplatsen utanför mamma och där roade han sig själv i en halvtimma ungefär..


Nu ligger båda ungarna och sover jag sitte rhär och njuter av ensamheten en stund!!! Det bästa är att när man blir stressad o mår dåligt över situationen behöve rman bara titta på de små liven för att bli glad igen o orka ännu mer!!


linda o ken..nu när marlon gick o la sig ville han pussa era foton godnat..ooo va söt han är

Av Jenny - 16 augusti 2009 21:24

med en visning av lägenheten. Ja vi vill så gärna till nacka.. Jag villnärmare min familj och mina vänner!!!

 lägenheten

Av Jenny - 16 augusti 2009 14:44

kan jag tala om att jag blev idag..riktigt oxå!!! Blir så jävla förbannad över hur människor tar hand om sina barn. Spec när de utnyttjar de.. fy fan säger jag!!!


Ja jag blev upprörd idag och då tänker ajg på alla andra dåliga föräldrar.

Melvin kommer aldrig att växa upp o känna sig oälskad eller att mamma o pappa är för lata för han. ALDRIG!! Vi kommer heller aldrig utnyttja att han finns!!!!!


Vi va inne i stan idag. När vi gick från kompassen till nordstan så satt det en tiggerska på bron. Jag bryr mig INTE ett skit om folk som tigger det är deras problem!!! Men hon satt där med en BEBIS fattar ni!!! Hon satt där och tiggde det såg så jävla sjabbigt ut äckligt!! sen satt hon och ammade oxå!!! Fy fan va jag blir upprörd. Min mamma och jag är rätt lika när det gäller såna där saker!!! Vi är inte rädda för att säga til heller. men den där kvinnan ska fan inte ha sitt barn.. om det nu va hennes.. ja hon satt dä rmed tutten i vädret o lät ungen suga på det o tiggde pengar.. Men man kan ändå inte veta om det va hennes"!!!


Eller bara ett sätt att tigga pengar på. fy fan.. men iaf så mamman min ringde polisen o frågade om man fick sitta så och tigga pengar.. Men det va inte oki sa de. och de visste redan om det.. tydligen va det någon annan som oxå ringt och blivit upprörd.. fy fan säger jag!"!!!!!!



Av Jenny - 16 augusti 2009 09:58

blev en 4 km promenad med vagn idag.. på 36 minuter.. det är väl rätt bra. Hm o ni som har varit igöteborg vet att det blåser rätt rejält här i götet..O jag kan ju tala om att blåsten.. eller rättare sagt orkanen inte va för min fördel i morse.. Men det gick ändå..


min musik.. alltså helt ärligt jag blir så jävla lycklig när jag är ute o bränner fett men ännu mer när jag hör min jävla musik. den är grym.. Jag gick där och fick tårar.. tur att det inte va så mycket människor ute haha.


gå in på www.liquidsunset.se och på vänster sida kan ni se att det står artist.. klicka där. Sen finnns det massa olika dj,s som har lämnat sina mixar.. jätte enkelt att ladda hem till sin egna data o sen in på ipoden.. .. Nu ska vi in till stan.. vem vet jag kanske t o m får en tränings dag idag.. puss påer

Av Jenny - 16 augusti 2009 07:23

två tokiga människorna är vi på besök hos.. Så vi kan ju se hur odågorna kommer bli efter den här veckan i göteborg. mohahha

Av Jenny - 16 augusti 2009 07:06

i Göteborg.. Jag ska skriva om tåg resan sen när jag fått min data... Då kan jag sätta in bilder o så..


Igår kväll så somna Melvin när han brukar .. typ sju... MEn nu ska ni få höra.. J ag skulle gå o lägga Marlon runt åtta tiden.. mmm då somna jag me o sov hela natten. JAG vaknade klockan fem o tyckte odågorna oxå skulle vakna men det tyckte inte de.. Så jag försökte somna om.. det gick väl så där. Men jag och odåga nr ett.. melvin alltså vaknade halv sju!! Sånu sitter vi här o myser lite.  Jag ska ta mig en fett promenad snart.. tror nog min gamla runda här i götet saknar miglite, tror ni inte!! hehe..


ooo Marlon va så gullig i natt.. han vaknade upp kanske vi tre tiden.. o så gnällde han lite o sa.. mamma... mamma.. sen titta han på mig o sa.. nenny nenny.. o sen kramades vi lite o han somnade om.. ooo va söt han är!!


nej nu ska jag ta mig en prot drink om mamman min har nåt kvar.. ja hon dricker oxå skiten haha.. va tror ni jag fått mitt tränings sinne från??


puss på er alla glada

Av Jenny - 16 augusti 2009 07:06

i Göteborg.. Jag ska skriva om tåg resan sen när jag fått min data... Då kan jag sätta in bilder o så..


Igår kväll så somna Melvin när han brukar .. typ sju... MEn nu ska ni få höra.. J ag skulle gå o lägga Marlon runt åtta tiden.. mmm då somna jag me o sov hela natten. JAG vaknade klockan fem o tyckte odågorna oxå skulle vakna men det tyckte inte de.. Så jag försökte somna om.. det gick väl så där. Men jag och odåga nr ett.. melvin alltså vaknade halv sju!! Sånu sitter vi här o myser lite.  Jag ska ta mig en fett promenad snart.. tror nog min gamla runda här i götet saknar miglite, tror ni inte!! hehe..


ooo Marlon va så gullig i natt.. han vaknade upp kanske vi tre tiden.. o så gnällde han lite o sa.. mamma... mamma.. sen titta han på mig o sa.. nenny nenny.. o sen kramades vi lite o han somnade om.. ooo va söt han är!!


nej nu ska jag ta mig en prot drink om mamman min har nåt kvar.. ja hon dricker oxå skiten haha.. va tror ni jag fått mitt tränings sinne från??


puss på er alla glada

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards