Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Jenny - 11 augusti 2009 22:06

jävla trött kan jag tala om och ska gå o sova alldeles strax. Men har suttit nu en timma för att hitta nå jävla bra inbjudningskort till dop!!! MEn nu är det fixat och klart!! Fin fint blev det oxå..


Så nu ska jag koka vatten hälla i termos. Hälla pulver i doseringsskiten. Ta fram en flaska och blöjor. För att kunna ha allt klrat när odågan vaknar på morran.. smart va. 


Godnatt alla glada

Av Jenny - 11 augusti 2009 16:59

Idag blev det bröst och triceps. Va inte på jätte bra humör men träningen gick bra ändå...


Tränings värk i benen. mm det har jag kan jag tala om. Kan för fan inte ens sätta mig på toaletten ju. jävla jonas. haha

Av Jenny - 11 augusti 2009 16:57

jag buss o trick till min frisörska..!! Ja jag va tvungen tänk er själva hur fan man ser ut efter tre månader utan att färga utväxten.. mm just precis katastrof!!


Melvin va med o han va jätte duktig satt där o titta i två timmar... SEn kom min lilla Jojo förbi o hälsade på.. Tog en bild på oss gjorde hon oxå .. tyckte väl vi va söta. MEn jag ser ut som HJÄLP!! haha.. Men vi åt en lunch o pratade lite skit.. mysigt. o nu är man äntligen fin i håret igen så man kan visa sig ute.. jeho. hehe

Av Jenny - 11 augusti 2009 16:47

Myser jag och Melvin i sängen. Det är nog den bästa tiden på dygnet. För han är så glad när han vaknar. FAst han inte ätit på hela natten. Jag vaknar tittar på han i hans säng o säger gomorron. Då börjar han att skratta. Oo va härligt det är!!!


Idag va vi hos barnläkaren o tog en näsodling eftersom han är så jävla snorig och slemmig hela tiden och har varit det nu i ca 10 veckor. FAn va jobbit för han. Få in en näsfrida varje dag i näsan är väl inte så jävla skoj!! 


Så idag gick vi dit. Han är jätte rosslig sa läkaren. Så vi ska på börja en behandling nu mot förkylningsastma för att se om det blir bättre.. JAg tror det. För det blev så här efte4r första gången han blev sjuk!!! 


Mmmm så om ni vet med er att ni är sjuk snälla träffa inte nya bebisar!!!!!! Det är som en liten infektion i hans luftrör så inte ngn riktig astma liksom.. Phu.. för både jag och Jonas såg nog lite ledsna nu när de sa förkylningsastma.. Så nu hoppas jag det blir bättre.  Näs odlingen .. mm jag gick ut från rummet när det skulle ske.. för de berättade hur de skulle göra. o jag skulle bara stressa han. Så pappan fick vara med istället. Men sen kom de ut o MElvin bara skrek  o skrek!!


Han är lite grinig nu oxå men jag tror han fortfarande har ont i näsan.. så nu ligger han i min famn o sover lite.. oo min finaste melvin

Av Jenny - 11 augusti 2009 16:35

blivit så stor nu att vi tagit bort liggdelen på vagnen. Så nu ligger han i sittdelen. Ibland sitter han upp oxå!! Ooo va fort allt går.. Snart är han väl tonåring

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards