Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Jenny - 1 augusti 2009 13:33

blir det som sagt ikväll fan va skoj jag kommer ha. Ja jag är så jävla fitt trött att jag är jävligt irreterad för tillfället men jag ska äta miglite mat o sen sova liten stund!!


Sen kommer lilla Kurre o hämtar mig för att vi sen ska vidare hem till henne o fixa o dona lite så de andra flickorna bara kan komma o vara så heta som möjligt jeho. hehe.. Ja ikväll blir det fest. men fasiken jag tro ratt bara för det kommer jag väl bli så jävla full så jag knappt kan stå på benen.Me n nej jag ska ut o dansa!!!


Dansa ja det sk ajag. .med eller utan ont i fötterna.. haha.. Maija lärde mig ett trick. nämligen att smörja in voltaren under fötterna .. det ska tydligen hjälpa så det ska jag testa idag. haha. o se hur länge jag orkar dansa.. Blir jag för trött efter i natt ja då tar jag mig en redbull. För imorn.. ja imorn kan jag sova hur jävla länge jag vil!!


Eftersom min Jonas  och min Melvin tog bilen idag för att ta sig hem till farmor Gudrun i örebro.. oo va skönt.. Så jag och min Anca kan sova hur länge vi vill..


Anca står förresten för tillfället o lagar lite mat oss... mm korv o makaroner... såå gott faktiskt.. efter en sjuk vecka.. jaja slut tjatat.. imorn eller måndag kommer jag lägga upp bilder från tjejfesten iaf.. Tyvärr tog jonas kameran med sig till farmor så jag får nöja mig  med mobil kameran. men den funkar den me.. hm. kram på er alla glada

Av Jenny - 1 augusti 2009 09:40

mm verkligen GOD morron. alltså ärligt. IDag ska jag gå ut o ha lite skoj med mina vänner. mm då väljer Melvin att vara så jävla jobbig hela jävla natten hahaha. katastrof o det slår aldrig fel. HAn skriker aldrig på nätterna. alltså aldrig. MEN inatt ja då vakna han kl fyra för att få sig sin mat.. senla jag han i sinsäng. Han låg väl vaken i ca en o en halv timma.. ja o då kan väl inte jag sova för han är inte tyst. utan han ligger o grymtar !!!


SEn börja han skrika fy fan va han skrek. då fick jonas ta över. O han grejja detooo va duktig han va. hehe. ja jag måste få berömma han lite. Han gick upp o nynna lite för han SEn efter en halvtimma somna han. Så jag och Jonas fick somna om igen.. Eller vet ni vad han va vaken 3 timmar!!!! för kl sju igen så la jag och jonas mig o somna om.. mm kul va. sen sov han till nio.. Så ja jag är trött!! 


Men lika glad är jag för det men gladast är nog melvin ehehe. .Nu ligger han i babygymet o pratar lite granna o skrattar lite granna ... jag och Anca sitter i vardagasrummet med lite trötta ögon


Ja min Anca har kommit. jeho säger jag min Anca!!! Hon kom igår från göteborg o ska stanna hela helgen. Tyvärr kommer hon inte på tjejfesten då hon jobbar .. men hon kanske  kanske kommer sen!!! Nä nu ska vi äta frukost sen sticka iväg till systemet. mm gissa va jag ska göra där.. hehe.. kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards