Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Sängen

Av Jenny - 3 september 2010 20:43

Ja här kan ni titta på sängen Sen den vi såg ja då va det även en säng gavel vid huvet som jonas även den ville ha.. Så va tycker ni.. är den inte lite för hög och stor för min fina prins? Kommer han känna sig trygg i den där sängen?! Ja han älskar att sova i stora sängar. MEn fan jag ärl ite orolig jag nu när han klättrar som klas klätter mus!!


Till och med fröken på dagis blev lite orolig då han klättrade överallt.. det blev så att jag fick lugna ner henne och säga det att han klättrar på precis allting! Farmorn som va där och skola in sitt barnbarn satt och höll i Melvin haha. så jag fick säga även till henne att han kan ibland.. hehe..

Men då undrar jag om denna säng verkligen är den bästa för min prins.. ja säg va ni tycker..

 
 
Ingen bild

din mamma

3 september 2010 21:16

det är klart mormors lilla kille ska ha sängen, men finns det inte ngn sån där ramlautskydd? Han rör sig ju en hel del i sömnen. Jag sponsar gärna med ngt till sängen :)

 
Mallan

Mallan

3 september 2010 21:32

Oj! Det där är ju en stor-kille-säng.
Ska ni inte köra på nåt lite mindre
innan det blir dax för en sån där?

http://brallan.blogg.se

 
Ingen bild

din mamma

4 september 2010 07:56

jaa kanske, iallafall, en sån där växasäng, dom är ganska låga...tror jag.

 
Ingen bild

anna

5 september 2010 17:53

Vi har en exakt sådan säng till vår tjej, jon är 1½! Den funkar jättebra och är inte alls för stor eller hög! Melva tar sig upp och ner hur smidigt som helst :-)Inte en olycka hittils :-)

Vi tyckte att det var bäst att köpa en 90 säng på engång, slipper man köpa en ny sen!

Jenny

6 september 2010 08:08

Hej Anna... Ja vi köpte en sån säng.. Jonas tror att det kommer gå galant men jag är fasiken fortfarande lite överbeskyddande tror jaghaha.. Men vi köpte med ett sånt där staket skydd från småbarns avdelningen på ikea.. och fixade lite så den passar storkille sängen!

Men det är som du säger köper vi en liten säng måste vi ändå byta om nåt år igen då kan man lika gärna satsa på en stor säng på en gång med fina madrasser o så.. kram på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards