Direktlänk till inlägg 5 september 2010

HEMMAKVÄLL.

Av Jenny - 5 september 2010 08:20

Igår tog vi ju oss till hemmakväll för att hyra lite film. När vi va där inne kommer det fram en liten söt unge till oss ca två år, som hade en rosa mössa, rosa napp och rosa skor plus va blond och väldigt flickig i ansiktet.. Ungen ville ge Melvin sin napp och va väldigt glad av att se Melvin. MElvin blir alltid glad när små barn vill komma fram och leka med han.


Sen kommer mamman fram och jag frågar, hur gammal är hon.... hm mamman svarar det är en kille han är 2 år och så sa hon namnet. Ja man kan inte alltid veta hallå.. o speciellt inte med allt det där rosa ja det är genus o sånt men ärligt! Men efter hon sagt barnets namn så kände jag igen han och frågade då om han går på Melvins gamla dagis men han går på det nya och då föll poletten ner.


Det va ju den killen som Melvin tyckte så mycket om på inskolningen. De har träffats en gång i ca tre timmar men lill killen kände igen Melvin.. fan va kul!! Det va han som Melvin gärna ville mysa med under vilan och som han lekte med under samlingen. Så de två började leka där inne med allt som man absolut inte får leka med. Melvin plockade ner alla snickers och mars för att ge till sin kompis och kompisen ja han la tillbaka godiset på alla ställen där de absolut inte skulle ligga. Så efter en stunds lek för de två fick vi mammor flytta tillbaka allt där det skulle ligga!


Sen när de gick så blev killarna ledsna. FAn va kul säger jag bara, jag är så himla nöjd med det nya dagiset så det finns inte!! Melvin har redan fått en kompis efter tre timmar där borta jeho haha..


Nej nu ska jag fixa ordning frukost åt oss tre här borta i danvikstull.... puss igen då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 29 februari 2012 06:41


Hallå igen. Nu ska jag berätta något för er. Melvin, när han väl får för sig att han tycker om en sak då är det bara den saken som gäller. Det har nu varit blixten mcqueen ett tag, ett bra tag. Jag har inte fått på han en tröja utan den där bilen på ...

Av Jenny - 29 februari 2012 06:27


Men ärligt, vad är det för allvarligt för fel på den här månaden? Vi har varit sjuka nästan varje vecka denna månad, det är hemskt! Efter min mag sjuka förra veckan hoppades jag på en alldeles underbar tränings vecka men nej då går jag och blir förky...

Av Jenny - 27 februari 2012 05:29

Vart är min motivation ngnstans? Jag brukar älska måndagar, vara hur pigg och glad som helst. Men inte den här måndagen. Jag tror att det beror på allt jävla skit jag stoppat i mig under helgen och bristen på träning, träningen har jag inte orkat med...

Av Jenny - 25 februari 2012 08:33

hallå på er. lördag och vädret ser rätt ok ut! Jag och Melvin ska ha oss en egen helg eftersom pappa jonas drar mot örebro för lite festligheter med sina vänner, det är han absolut värd:)! Jag själv va ju ute en stund igår och åt lite middag på Jimmy...

Av Jenny - 24 februari 2012 12:37

Hallå fredag, välkommen! Jag själv, efter träningen i onsdags morse så åkte jag för att lämna odågan på dagis. Hela vägen dit mådde jag väldigt illa, nästan så att jag inte kunde prata utan att jag skulle kräkas. Ringde jobbet och berättade läget men...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards